{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.129 visninger | Oprettet:

Vi er ved at nærme os. {{forumTopicSubject}}

Så er opløbet igang og feltet er skåret ned til 3.

De 3 er.

Continental Race King Ust : har tidligere kørt med det og er lidt tilbøjelig til at være kedelig, men de var godt nok gode til mit behov. Og jeg havde på 3000 km ikke en punktering.

Renegade Tubeless: Er af flere brugere blevet anbefalet dem og de ligner i knopperne og mønstret race king en hel del. På den positive side er de noget lettere og er blevet fundet til 399 for to dæk.

Furious Fred : Er helt sikkert dark horse. Jeg frygter at der vil komme en del punkteringer, selvom der er stans no tubes væske i, de ser tynde ud og jeg mangler nogen erfaringer og input på det dæk. Kæmpe plus med vægten.

Hvem kommer først i mål.......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• indkøb 1.000 kr.
  • Reparation af hængsel på en skabslåge 1.320 kr.
  • Græsslåning af flere omgange 3.150 kr.
  • Hjælp til en dryppende vandhane 1.800 kr.
  • Jeg skal skifte fire tændrør på en Audi A4 2.0 TFSI, årgang 2010. 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi er ved at nærme os.
  • #1   19. feb 2013 Renegade i s-works helt klart

• #3   20. feb 2013 Har i punkteringer med slangeløs setup ??

Tak

• #4   20. feb 2013 Jeg har selv punkterede flere gange. 4 ud af 5 gange køre jeg bare videre. 1 gang i mellem sker det at der skal lidt luft i.

1 gang er mit dæk blevet skåret op. I det tilfælde kunne en slange heller ikke sidde i dækket fordi hulet var så stort = god gå tur hjem smiley

• #5   20. feb 2013 Jeg kører med Renegade og de Ruller fantastisk og gripper super godt i skoven

• #6   20. feb 2013 Michael g : når du siger punkteringer, mener du så tabt luft, hvor du kan rulle videre ? Og hvilket dæk er det ?

Jeg synes godt nok den her dæk ting er en anelse forvirrende, med alle de udtryk ?

jer der kører med renegade, er der tubeless ???

• #7   20. feb 2013 Ja tabt luft og jeg køre videre.

Conti X-king, Rocket Ron m.m

De er på ingen måde dårlige dæk fordi man punktere. Det betyder jo bare man er kørt over noget skarbt, latexen gør jo så sit arbejde ved at lukke hullet smiley

Mit Rocket ron var Tubelessready, altså det kræver latex for at holde tæt.
    Mit Conti X-king var Racesport udgave. Kan ikke anbefales at sætte op tubeless.

• #8   20. feb 2013 Synes jeg nærmer mig, at jeg skal skifte til tubeless..

• #9   20. feb 2013 Altså, der skal bruges to forskellige slags latex,hvis dækket er tubesless ready ? Et til at få dækket til at poppe på plads når der skal luft i og så det giftige stads,når der kommer huller på mtb turene !

jeg havde race king på min gamle cykel og det må så have været ust udgaven,for de passedd fra dag 1. jeg har forstået det sådan,at der stort set ikke er nogen der kører med ust dæk,er det korrekt?

Skal for god ordens skyld siges at jeg har ust fælge smiley så de er klar.

Michael,jeg søger dæk med lav rulle modstand. Jeg kører xc og det er med hivedparten af tiden på grusveje ,gamle flade jernbane stier og asfalt. Har du et bud ?

• #10   20. feb 2013 Racing Ralph eller Conti X-king.

Kun 1 gang latex. Det popper på med luft når du pumper det op. Med fodpumpe eller trykluft.

• #11   20. feb 2013 Så er der bestilt dæk ved ribe cykellager. Det blev til renegade til 399 inklusiv forsendelse. Rigtig fin service. Bliver lækkert med tubeless og punkterfri ture.

Tak for hjælpen folkens !!

Kommentér på:
Vi er ved at nærme os.

Annonce