{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Strøm til to stikdåser 1.500 kr.
  • Udskiftning af standard IKEA opvaskemaskine 1.240 kr.
  • Vinduspudsning 450 kr.
  • Åbne kuglehane (ballofix) der har sat sig fast under køkkenvasken. 500 kr.
  • help to fix a hose going to the toilet bidet and help to replace a shower 350 kr.
  • To malerier fra Aarhus til København 1.870 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  XTR vs Hope X2 Evo
  • #1   21. feb 2013 Træls valg smiley smiley

Jeg havde en Hope Moto udgave på min Epic engang, og shit en bremse! Real stopping power og rigtig nem at dosere. Og den var nem nem nem at bleede og vedligeholde. Og yderst lækre greb.

Jeg kender ikke de nye XTR, men en makker har en trail udgave på hans Nomad, og han er helt skudt i dem. Jeg havde nogen for et par år siden, og dengang var de ikke noget at råbe hurra for.

Næste gang jeg skal have bremser bliver det noget ala Hope X2 Evo (man skal vist bare holde sig fra Race udgaven - det får lidt dårlig kritik (er vist lavet FOR let)).

Har du overvejet SRAM X.0'erne? Dem er jeg overordentlig tilfredse med.

• #2   21. feb 2013 Okay, nu må jeg også hellere nævn jeg har en vægt på 74 så det er ikke fordi de skal kunne stoppe en bus! smiley

• #3   21. feb 2013 Har overvejet avid mange gange, men jeg synes bare jeg hører folk har generelt mange problemer med dem. Havde avid juicy på min gamle cykel og de var fantastisk utætte smiley

• #4   21. feb 2013 Har haft Avid Jucy Ultimates og nu Elixir 5.

De har altid virkede super smooth. Min trænings buddy havde forrige generation XTR og de gik i stykker for et godt ord.

Når det er sagt er der ingen tvivl om hvad jeg vil vælge idag. XTR uden tvivl, de får så meget ros rundt omkring, og ser hamrende godt ud smiley

• #5   21. feb 2013 Jeg har kørt meget med SRAMs bremser og har kun været skuffet over XX i de første udgaver.

XO'erne derimod er helt kanon... men nu er de jo ikke på valg smiley

Oh well, så står der 1-1 mellem XTR og Hope hehe.

• #7   21. feb 2013 De får cirka den samme bedømmelse, x2 evo og xtr.. Så det er sgu lidt et svært valg må jeg indrømme..

• #8   21. feb 2013 Det måske overkill når jeg kun kører xc..

• #10   21. feb 2013 Er sgu lidt ligeglad med bling jeg skal bare have et sæt bremsere der dur hele tiden, og kan stoppe smiley Har du erfaring med at bleed shimano bremserne for skal helt sikkert have kortet af slangerne hvis jeg køber dem smiley

• #11   21. feb 2013 Ville helt klart gå efter Hope bremserne. Specielt med tech masteren så du kan justere grebet så det passer til hvordan du gerne vil ha' det både med afstand og kontakt punkt.

Og de virker ALTID

• #12   21. feb 2013 Det er også en af de ting der tiltaler mig utroligt meget det er indstillingen af dem! Samt de ser godt nok utrolig nemme ud at servicere smiley

• #13   21. feb 2013 til xc ville jeg helt sikkert snuppe et sæt XTR race. da den ikke kører med DOT bremsevæske, bliver der ikke dannet vand i systemet, og det ætser ikke. desuden er de lettere

• #14   21. feb 2013 Har selv planer om at skulle have et sæt Hope Evo X2. Og har lige leget lidt med et sæt hos min faste cykelsmed, og de er altså bare superlækre og synes der er lidt mere power end i mine X0. Og de har ihvertfald en bedre dosering.
    Og så er hope jo kendt for deres service.

• #15   21. feb 2013 Tak for et input hvor der blev sammenlignet med noget smiley Jeg har lidt fornemmelsen at jeg skal have de hope for de er godt nok nemme at servicere på! smiley

• #16   21. feb 2013 Jeg har XT 785. De er top fede og det var ikke nødvendigt at bleede dem efter afkortning af slangerne.

• #17   21. feb 2013 Ps. Den der "contact point" justeringsskrue virker ikke skide godt, så hvis det er Succeskriteriet bør du måske overveje det igen.

• #18   21. feb 2013 Så har du haft fat i en defekt master Niels, det har virket efter hensigten på alle de hope mastere jeg har haft fingrene i

• #19   21. feb 2013 Det er Shimano, og begge sider er ens (lige dårlige). Jeg tror bare ikke at den egenskab er skide udviklet/god. Når man kigger på nettet er jeg ikke den eneste med den oplevelse.

• #20   21. feb 2013 Niels snakker du om shimano eller hope nu, er sgu lige lidt forvirret..

• #22   22. feb 2013 Jeg snakker kun Shimano. Kender ikke Hope.

Kommentér på:
XTR vs Hope X2 Evo

Annonce