{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Hørebøffer og Ventiler {{forumTopicSubject}}

Hey så er de nye dæk monteret.

Til min ærgelse så er mine ventiler med fast ventil, så når stans no tubes snask skal i, så skal jeg pille dækket af. Derfor søger jeg ventiler med løs indmad. Jeg har tidligere købt nogen med de passede ikke på min fælge, så derfor fik jeg bestilt nogen igennem en cykelbutik, speciel til mine fælge-prisen var 150 kr, hvilket jeg synes er lidt dyrt. Jeg har en tendens til at bøje ventilen, så der ryger nogen engang imellem. Ventiler skal på fælgens side være ret små.

Har kontaktet Easton og fik at vide at alle ventiler ville passe, det var så ikke tilfældet. Er der nogen der har lidt ideer til steder hvor jeg kan få en sådan ventil?

Derudover søger jeg et headset, der passer til normal jackstik, med mulighed for at skifte nummer, både frem og tilbage og tage telefonen, hvis den ringer. Indtil videre er jeg strandet på et ældre nokia headset der er noget omstændigt og lyden ikke god. Som udgangspunkt må det være alle, pånær dem der skal presses ind i øret og meget gerne nogen sports agtige nogen.

Jeg har skrevet til bl.a. Sennheiser og de laver KUN headset til Iphone, altså de kan godt virke til min mobil, men det er uden alle de features der er. Kan det passe jeg ikke kan få til min samsung galaxy ??

Hvad siger i ?

Ellers rimeligt godt vejr til en tur i skoven-ses!!!!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hørebøffer og Ventiler
Kommentér på:
Hørebøffer og Ventiler

Annonce