{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.642 visninger | Oprettet:

--------------Carbon stel reperation-------------------- {{forumTopicSubject}}

Godaften.

Er væltet og fået et lille blødpunkt på overøret at min mtb. malingen er slået i stykker, men der er ikke hul i kulfiberen, det er kun blevet skadet/tynd/blød. skaden er på størrelse med en 5krone.

Kan i anbefalde nogen steder med fair pris/service.

Mvh. André


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  --------------Carbon stel reperation--------------------
Kommentér på:
--------------Carbon stel reperation--------------------

Annonce