3.014 visninger
|
Oprettet:
god kæde til fixie cykel {{forumTopicSubject}}
Hej cg.
har bygget mig en fixie og har købt en kæde i Harald skrald, til en 50"er og jeg må indrømme at det virker til at være en rigtig skod kæde
Den udvider sig meget hurtigt og jeg kan godt se at jeg må have mig en i god kvalitet..
Hvilken en skal jeg købe?? Gerne i grøn:)
sep 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 4 Emner: 10 Svar: 253
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=90377
mar 2013
Følger: 1 Følgere: 4 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 6
sep 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 4 Emner: 10 Svar: 253
mar 2013
Følger: 1 Følgere: 4 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 6
Jeg køre med alm type
Ikke
Noget mtb eller racer. Bare ganske alm
sep 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 4 Emner: 10 Svar: 253
Her er en anden, men så vidt jeg kan se, så kan du sagtens bruge en bmx kæde
mar 2013
Følger: 1 Følgere: 4 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 6
sep 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 4 Emner: 10 Svar: 253
Halflink ser bare federe ud end en alm kæde. Ville jeg til hver en tid vælge til singlespeed, hvor udseende også betyder en del
god kæde til fixie cykel