{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

nye lejer i forgaffel {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Focus MTB i med aluramme. jeg har efterhånden strammet min forgaffel nogle gange så der ikke er slør i. men nu er den imidlertidig så stram at den ikke kan dreje fra side til side når man løfter cyklen uden at man hjælper den. tror lejerne er færdige. er der nogen der ved hvad de ca koster og om jeg skal bruge noget special værktøj til jobbet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nye lejer i forgaffel
  • #1   1. apr 2013 Det kræver ikke det store at skifte et headset.
    En hammer og en skruetrækker, så kan det lade sig gør.
    Og det er heller ikke noget der behøver at koste en herregård, det sidste jeg skiftede stod mig i 80 kroner (købt på tilbud hos CRC)


  • #2   1. apr 2013 Det er ikke noget problem at tage headset ud, der bruger du bare de værktøjer som tidligere er nævnt men det er smart at få monteret headset med det rigtige værktøj for det skal sidde 100%lige for ikke at belaste lejer unødigt og give den helt rigtige let hed uden slør når du kører.

    Køber man headset hos den lokale forhandler så får du normalt montering med i pris hvis du har rammen med og køber du headset ude på nettet så koster det ikke mange basøre at få det monteret hos ham.

    Når det er sagt så er der også mulighed for at lave et stykke værktøj selv men alt efter hvilken type headset man har jo sværere er det at ramme helt nøjagtigt fra start og man risikere at skade ramme.

    Konusring på forgaffel bliver så også monteret helt lige, det er de små ting der gør at delene bare fungere den lille smule bedre.


Kommentér på:
nye lejer i forgaffel

Annonce