{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor store pulleys i alm. bagskifter?
  • #2   2. apr 2013 Hvorfor vil du det???

  • #3   2. apr 2013 Shimano bruger normalt/originalt 11 tænder og Campagnolo bruger 10. Man kan jo få pulleyhjul med op til 15 tænder, og de må da kunne bruges til et eller andet smiley
    Jeg tænker bare, jo store pulleyhjul, jo færre omdrejninger og jo mindre modstand og slid!


  • #5   2. apr 2013 Den ekstra vægt er vist omkring 1-2 gram og den ekstra roterende masse en derfor også meget lille, og kun en ulempe når den skal accelereres op, og det skal den meget langsomt og sjældent smiley I det hele taget er forskellen i watt ikke min motivation for at skifte til større pulleys.
    Det er pga. bedre gearskifte, længere holdbarhed og ikke mindst fordi det ser fedt ud smiley Regner med at købe dem i alu og med keramiske lejer. Vil bare gerne vide, hvor store pulleyhjul der kan være i en Ultegra bagskifter?


  • #6   2. apr 2013 Hvis man kan opnå et bedre gearskifte med 15 tænder på pulleyhjulene, så tror jeg ærligt talt at Mr. Shimano havde gjort det ab fabrik!!! smiley

  • #7   2. apr 2013 Fabian wannabe smiley

  • #8   2. apr 2013 Jep smiley og har også set Alberto med et ordentligt møllehjul af et pulley, men jeg tror at der var foretaget modificeringer af bagskifteren.

  • #9   3. apr 2013 Det er der også for de kan ikke sidde der normalt.

    Men du kan jo undersøge hvad det er Fabian og Alberto har kørt med. Det er ikke sværere end det smiley

    Du kan få et søge ord med på vejen: Berner


Kommentér på:
Hvor store pulleys i alm. bagskifter?

Annonce