{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Ultegra krankboks {{forumTopicSubject}}

Har en scott carbon der stort set ikke er blevet kørt på, men den knirker fra kranken (ultegra) efter 30 min kørsel. Ny boks eller hvad tænker i? Jeg har aldrig leget med krankbokse, så er der evt nogen der har mod på at hjælpe i storkøbenhavn, kommer gerne til dig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ultegra krankboks
  • #1   11. maj 2023 Prøv at tage fat i begge pedal armene, og rok dem fra side til side samt op og ned på alle kanter. Er der slør der eller nogen former for klik lyde når du gør det, så kan dine lejere være slidt op, løst krank og så skal det efterses.
    Eftersom du siger den næsten ikke er kørt på, kan jeg ikke forstille mig det er problemet.

    Prøv også at gå alle bolte igennem ved pedaler, pedal arme forreste tandhjul og lav en efterspænding. Brug momentnøgle og spænd dem efter anbefalet moment.

    Knirke lyde kan også komme fra dine pedaler, hvis der er kommet skidt ind under pakningen og ind til lejerne. Hvis du har nogle af nogen lunde kvalitet, kan de skildes af og renses. Giv dem noget godt fedt, men ikke for meget så skidtet samler sig ude fra.


Kommentér på:
Ultegra krankboks

Annonce