{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Volpi
Volpi
Tilmeldt:
17. jul 2011
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 98 Svar: 261

Durano s {{forumTopicSubject}}

Jeg har kigget på et par af dem, men har svært ved at gennemskue, hvorhenne i holdbarhedsbarometeret vi er..
Jeg søger nemlig et dæk i liga med gp4000s, hvor holdbarhed og vægt/rullemodstand/punkteringresistance er et godt kompromis.
Jeg har hidtil kørt på durano plus, altså deres vinterdæk, alene pga punktering dygtighed.
I samme omgang undrer jeg mig over at rigtig mange steder kan man kun bestille dem i 23 bredde og ikke 25.. Er det meget normalt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Durano s
  • #1   23. jun 2013 Jeg har kørt en fuld sæson på begge og de er meget lig hinanden, men GP4000 er lige en tand mere punkteringsbeskyttet og jeg tror også de holder 5-10% mere, men de koster også næsten det dobbelte !!

    25 mm dæk er forbeholdt vinterdæk eller folk med særlige komfort krav, 23 mm er det næsten alle køre på smiley


  • #2   23. jun 2013 Hmm hmm hmm:-)..

    Satte nemlig mine gamle 25mm på og de var sgu en hel del mere komfortable..

    Kom da fra 23mm durano plus..
    Tak for dine ord på s'eren. Håbede lidt de var i samme liga, da jeg har fundet durano s til 340kr for et par


  • #3   23. jun 2013 Jeg køre på sådan par Durano S, og syntes de er super fine.

  • #4   24. jun 2013 Nu har jeg ihvertfald bestilt et sæt, så må vi se levetiden på dem:-)

  • #5   24. jun 2013 Jeg tror du bliver rigtig glad for dem. De ruller super fint syntes jeg.

Kommentér på:
Durano s

Annonce