{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.240 visninger | Oprettet:

Claus A
Claus A
Tilmeldt:
2. jul 2006
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25

FOX 32 Float 29 Evolution CTD Air, 3modes, 100mm {{forumTopicSubject}}

Har denne forgaffel på min Scott Scale 950, hvor det er muligt at stille den i 3 modes fra styret. Men jeg oplever ikke rigtig nogen forskel i hårdhed eller vandringen, uanset position.
Er det fordi det foregår "progressivt"? Altså jo længere den kommer ned, jo mere modstand? I så faldt kan det jo være svært at mærke, når man bare står med cyklen og trykker ned.

Jeg har prøvet at hæve og sænke lufttrykket, hvilket naturligvis ændrer hårdheden. Men jeg syntes stadig ikke jeg kan mærke nogen forskel mellem de 3 modes.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FOX 32 Float 29 Evolution CTD Air, 3modes, 100mm
  • #1   12. jul 2013 Der bør være meget mærkbar forskel fra c til d, men det er desværre et kendt problem, som du oplever! Ned til forhandleren med den'

  • Claus A
    Claus A Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
    #3   13. jul 2013 Var forbi cykelhandleren i dag. Og han kunne godt se det slet ikke virkede. Så han vil lige tage fat i Fox eller importøren på mandag. Kunne være lækkert hvis de bare sendte et nyt CTD kammer, uden at skulle have hele forgaflen. smiley

    Jeg siger tak for hjælpen, folkens!


  • #4   22. jul 2013 Den er defekt , min holdt 3dage så den blev sendt til Århus
    Og har virket lige siden


  • Claus A
    Claus A Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
    #5   22. jul 2013 Min blev også sendt til Jylland i torsdags. Sikkert århus. Så går bare og venter på de ringer og siger at jeg kan afhente cyklen.

  • #6   22. jul 2013 3 dage så var min klar igen smiley
    Men der kan jo være ferie


  • Claus A
    Claus A Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
    #7   22. jul 2013 Ja. Fik også at vide de ikke ville være så lang tid om at fikse det. Men nu var det lige op mod en weekend. Så der er nok lige gået lidt spild tid der. smiley

  • #8   14. okt 2013 Hej
    Vil bare lige høre hvordan det gik med jeres gafler og hvad der blev gjort ved dem
    Gaflen på min anthem x 29 har nemlig fået samme syndrom
    Først ingen forskel på C T & D og nu er der heller ikke noget "klik" når man drejer på vælgeren

    Skal op med cyklen i morgen eftermiddag, men var da lige nysgerrig, både med hvad i fik skiftet og om det stadig holder?


  • Claus A
    Claus A Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
    #9   14. okt 2013 Det holder fint. Kan ikke huske præcis hvad det er de skifter. Men har ikke hørt om nogen hvor det efterfølgende er gået i stykker.

    Afleverede min om torsdagen og hentede cykle igen om tirsdagen. Helt ok, når man tænker på der også lige var en weekend imellem.


  • #10   14. okt 2013 Mit har også virket siden smiley

  • Vang
    Vang Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #11   15. okt 2013 Jeg har samme gaffel med samme symptomer, der er hos Biketoyz i Skødstrup as we speak - skal nok lige give en update når jeg får den tilbage.



  • Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #12   9. nov 2013 Prøv at stramme kablet til lockout det er tit for slapt !!!!

  • #13   9. nov 2013 Lasse n
    Nej


  • #14   10. nov 2013 Afleverede forøvrigt min cykel om mandagen og fik den tilbage torsdag, hvor gaflen så lige havde været en tur forbi importøreren og fået ny dæmperenhed
    Værkstedet havde så tilmed lige løbet cyklen over med et tjek og service, justeret gear og bremser etc, når de nu alligevel havde den stående, uden beregning, fin service smiley


  • #15   10. nov 2013 Har intet oplevet på min canyon endnu - men hvis dette sker på min, skal den så sendes til canyon - tyskland? eller? Nogen der ved noget?

Kommentér på:
FOX 32 Float 29 Evolution CTD Air, 3modes, 100mm

Annonce