{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  X fusion bagdæmper er begyndt at lave klik lyde HJÆLP
  • #1   31. jul 2013 Kan du mærke at cyklen giver et lille "stød"/hak hvis du løfter stille op i sædet? Det kunne nemlig godt lyde til at de bøsninger, eller hvad de nu hedder, som sidder igennem din bagdæmper er ved at være slidt ned. smiley

• #2   1. aug 2013 Hiv alle skruer ud og giv dem noget fedt, og smid dem i, igen. sandkorn kommer ind alle steder og kan lave nogle forfærdelige lyde.

Kan du lokalisere om det kommer fra omkring dæmperen eller inde fra dæmperen?
    er det en desideret klik klik klik lyd når dæmperen går op og ned, eller mere en knirke lyd?
    Stemplet/ventilen i dit rebound inde i dæmperen kan også lave en klikke lyd når det lukker olie ind og ud.

• #3   1. aug 2013 Har haft samme problem.
    Og løsningen kan være som BaMzE skriver. Det var det for mig.

Jeg prøvede først at spray olie på alle led ude fra, og så var min klik lyd væk. Men den kom hurtig igen efter et par dage. Så alle bolte ud, gøre rent og smøre og så i igen. Det virkede for mig.

• #4   2. aug 2013 Click lyden kommer fra omkring bagdæmperen, er ikke sikker på om det er skruerne eller bagdæmperen der larmer, men prøver mig frem tak for svar !!

• #5   2. aug 2013 Det er en klik klik lyd ikke knirke !

• #6   2. aug 2013 Så er det blevet bekræftet.. Det er min bagdæmper der er noget galt med, hvad kan jeg gøre for at fjerne det ?

• #7   2. aug 2013 Det er muligvis den fejl som jeg omtaler i starten, jeg ville kontakte x fusion omkring det. Hvis du har garanti på så aflever den.

Prøv at skrue helt op eller helt ned for din rebound og justerings armen på din dæmper for at teste om den laver fejlen i de forskellige indstillinger.

• #8   3. aug 2013 Okay tak for svar

Kommentér på:
X fusion bagdæmper er begyndt at lave klik lyde HJÆLP

Annonce