{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.718 visninger | Oprettet:

Udskiftning af pedalarm eller komplet krankset (GXP Truvativ Stylo) {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu oplevet flere gange, at venstre arm har løsnet sig når jeg har været ude i skoven. Til at starte med spændte jeg de 45-50 Nm som angivet i installationsanvisningen, og senere har jeg forsøgt at spænde hårdere og hårdere for at se om det kunne holde armen fast - dog ugen held. Er den spændt rigtig godt til, skal den efterspændes hver 10-15 km. Cyklen er en 2010 Canyon Lux MR (carbon F10 ramme) med Truvativ Stylo GXP krankset (22-32-44), og jeg har læst flere steder at folk har problemer med at pedalarmen kommer løs på Truvativ Stylo (tidlige modeller).
Jeg har indset at det ikke hjælper at stramme pedelarmen mere, og der er desværre kommer mærker indvendigt i pedalarmen efter at har cyklet med den løs.
What to do now??? Reparere eller udskifte...
1) Købe en ny pedalarm. Har kun kunne finde en pedalarm i US, og der render told/moms på, samtidig med at det tager (forholdsvis) lang tid før jeg har varen.
2) Købe et nyt crankset. Hvad skal jeg købe der svarer til Truvativ Stylo? Er ikke interesseret i at downgrade, men vil heller ikke give 4000,- for et nyt crankset. Leder nok mere efter et "Godt køb" crankset.


Kommentarer på:  Udskiftning af pedalarm eller komplet krankset (GXP Truvativ Stylo)
Kommentér på:
Udskiftning af pedalarm eller komplet krankset (GXP Truvativ Stylo)

Annonce