{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Hjælp - Haster - Nye klodser på avid xx {{forumTopicSubject}}

Jeg opdagede i dag på min tur at klodserne var helt væk bag på....så jeg har købt nye.

Men jeg kan ikke få tilpasset dem.....skiven vil bare ikke ind imellem. Den kan presses ind...men hjulet kan ikke dreje.

Stemplerne ER skubbet helt tilbage. Klodserne er Avid xx pads og skiver er Ashima. Er det skiverne som er for tykke ???

What to do.....er lettere desperat for jeg skal ud og cykle i morgen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af IKEA badeværelsesmøbel med vask (102 cm) – klar til ophængning 1.700 kr.
  • Flytte loftslampe 500 kr.
  • Fældet et stort træ 3.850 kr.
  • Skift af lås i kolonihave 1.740 kr.
  • Montering af IKEA seng, sofa og gardinskinner 2.550 kr.
  • opsætning og tilslutning af lamper 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp - Haster - Nye klodser på avid xx
  • #1   31. aug 2013 ved ikke om du har samme system, men på mit bremsegreb sidder der noget der hedder Pad contakt drej på den

• #2   31. aug 2013 De kan sagtens være der - skiven er IKKE for tyk smiley
    Forsøg først som Christian M skriver.

Virker det ikke:
    Har du bleedet bremser, mens der har siddet slidte bremseklodser i ?

• #3   31. aug 2013 ^^^
    Ovenstående giver dog ingen mening, hvis du visuelt kan se at stemplerne i kaliberen er trykket helt ind ?

Nødløsning, hvis du SKAL ud og køre, kunne være at slibe en halv mm. af hver bremseklods - selvom der ryger lidt mønt ud af vinduet på den konto smiley

• #4   31. aug 2013 Lidt fine tuning og nu virker det.....og nu kan jeg bremse smiley

• #5   31. aug 2013 Jeg gør somregl sådan her . gamle klodser ud, stempler tilbage , nye klodser i. løs´n kaliber bare lidt ( de 2 umbraco skruer ) hold bremse grebet inde skrue lidt på hver skrue indtil de er spændt , slip bremsegreb - så skulle hjulet dreje rundt uden nogen skraber på . ps . hjulet sidder på hele tiden.
    Sidst jeg skiftede kom der luft ind da jeg pressede stemplerne tilbage - det er noget lort !

Kommentér på:
Hjælp - Haster - Nye klodser på avid xx

Annonce