{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.901 visninger | Oprettet:

Mads T
Mads T
Tilmeldt:
12. aug 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Stratos ALDI MTB {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt at mange nok vil grine af denne cykel, men et sted skal man jo starte. Jeg købte en Stratos SLT TC24 MTB som jeg har haft en masse ture med. Mit problem er løst men måske er der andre derude som bør kikke lidt efter, hvis de har en ALDI ged. Under en tur hvor jeg havde hårde dæk syntes jeg at der ver en underlig klak klak lyd når jeg kørte derudaf på grusstier og valgte at finde ud af hvad det var, sikkert den rådne basta lås. Det viste sig at jeg havde slør i baghjulet og jeg tror at det er dødt med de tæsk det havde fået. Har købt et hjulsæt Mavic Crossride, da jeg skiftede forhjulet og inspekserede det var midter akslen så stram at den knap nok kunne drejes med fingerne. Jeg kunne godt forestille mig at jeg ikke er den eneste med dårlige Vuelta Airline 1 hjul.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stratos ALDI MTB
  • #1   17. aug 2007 Synes faktisk aldi cykler er ganske okay :)... men at du har haft en dårlig oplevelse er jo ærgeligt :D... ved bla. de har haft en rimlig pebert racercykel som faktisk sad okay gear tror det var 105 9-speed til 4000.

  • Mads T
    Mads T Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #2   17. aug 2007 Det er ok gear og bremser, var rundt for at se hvad prisen ville være hvis det skulle købes andre steder. Men hjulene skuffede mig, syntes ikke at det skulle kunne ske.

  • #3   18. aug 2007 HEHE ej undskyld, men kan ikke lade vær, jo gearene er sikkert ok, og jo bremserne er muligvis ok, men de sparer jo alle de steder i ikke kan se med det blotte øje, det er derfor de er så billige.. Der er skod lejer i alt på den, der er en rådden krankboks, der er billige fjedre i affjedring hvis der er det, der er billige svejsninget på stellet, og hjulene er ikke spændt ordentligt op, synes det er fint hvis det virker til jeres forbrug, men tro mig, der er bedre måder at bruge jeres penge på..

    Håber ikke jeg står frem som et dumt svin, for er på ingen måde meningen, er bare så træt af alle de billige cykler der er på markedet idag, og da jeg arbejder med det hver dag, har jeg desværre set hvad alle manglerne er på de billige cykler


  • Mads T
    Mads T Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #4   19. aug 2007 Nej du har sku nok ret i at alt der ikke lige har navn er billigt. Faktisk skiftede jeg også casette da den var lidt for lavt gearet og kæden virkede mærkelig. Da jeg ville rense den fandt et af de runde led af så nu er den også skiftet. Forgaflen tjah den har en plus/minus knap men den bliver bare ved med at være blød så det er nu nok også noget billigt l... !

Kommentér på:
Stratos ALDI MTB

Annonce