{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Dødt headset? {{forumTopicSubject}}

Har endelig fået købt ny saddeltaske, men da jeg skulle sætte den på opdagede jeg der var slør i headsettet. Spændte det ned - men der er stadig slør, så jeg gætter på der skal et nyt til?
Det er et normalt, udvendigt a-head http://www.commencal-store.co.uk/PBSCProduct.asp?ItmID=12502601

Men jeg vil jo gerne opgradere til noget mere holdbart, og har bl.a. kigget på Chris King - men er der andre jeg skal have med i overvejelserne? Det gør bestemt ikke noget hvis det er blåt!

Ifølge Cane Creek's headset finder er det:
Top: EC 34 / 28.6
Bottom: EC 34 / 30

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dødt headset?
  • #2   5. okt 2013 Chris King, Hope; Race Face, Acros, Reset, Tune osv osv men de mærker kan du regne med smiley

De mål du skal være opmærksom med er det udvendige mål (34mm) og så skal det passe til 1 1/8" stilk smiley

• #3   5. okt 2013 Cane Creek 110 er er super headset og fåes i blå. Lækker finish.

• #5   5. okt 2013 Har handlet ved både bike-discount og bike-components flere gange, det ser ud til at næste bestilling falder ved bike-discount da jeg også skal have værktøj og lidt stumper med til raceren ved siden af, og de ender med bedste pris. Det bliver nok Cane Creek 40er i denne omgang, synes ikke lige økonomien er til at gå hele vejen med et Chris King eller Cane Creek 110er.

Kommentér på:
Dødt headset?

Annonce