{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stel størrelse cannondale flash 29
  • #1   23. okt 2013 Hvis saddelpinden ikke kommer for langt op så en L

• #2   23. okt 2013 jeg er 183, og kører L. Godt nok Scalpel....men alligevel smiley

• #3   23. okt 2013 Cannondale har kort sadelrør, men langt overrør, og med dine mål, må du have forholdsvis lange ben, og kort overkrop, så jeg ville gå efter en L med lang sadelpind.

• #4   23. okt 2013 Jeg har en flash carbon 29er 1, i størrelse L og jeg er 183 cm og 89 i skridtmål

• #5   23. okt 2013 L helt sikkert, du skal ikke op at have en xl

• #6   23. okt 2013 Ok super tak for svar ! Skal selvfølgelig lige op og sidde på en inden smiley

• #7   23. okt 2013 Benlængde på 94.? Det er rimeligt lange ben for en på 184, jeg er 189 og har en indvendig skridtlængde på 93 og det er stadig relativt lange ben i forhold til min højde
    Jeg havde faktisk problemer med at finde en cykel der passede da nogen mærker i L simpelt hen blev for korte i saddelrøret og en XL for Lang i rammen (feks ved både Epic, scalpel og scott spark - prøvede alle 3 som demo cykler ved H12 i Silkeborg ) hvis din benlængde passer med 94 skal du nok mindst have et saddelrør på 19,5 " /490 mm og flashen i L er kun 18,7"/ 475 - det kan selvfølgeligt stadig lade sig gøre med en 420 mm saddelpind (men så er udvalget ikke så stort) og evt en god risebar for ikke at få er for stort drop fra saddel til styr - håber det gav mening
    Men du skal selvfølgeligt ud og side på en - helt optimalt have en test tur i terræn, hvis muligt

• #8   23. okt 2013 Arr okay har lige målt ben længde efter den siger 90-91 cm men tror stadig det hedder en large.

• #9   23. okt 2013 Ja så burde du kunne passe en L
    jeg skal have min 485 mm saddelrør før en ramme passer med en std 400 saddel pind og med 2-3 cm kortere ben er de 475 på flashen jo helt perfekt til dig smiley

Kommentér på:
Stel størrelse cannondale flash 29

Annonce