{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.643 visninger | Oprettet:

Andreas J
Andreas J
Tilmeldt:
27. okt 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Nyt baghjul til rivette s2.. {{forumTopicSubject}}

Baghjulet på min rivette er gået i stykker, så jeg skal have anskaffet mig et nyt.

Men hvor finder jeg et godt hjul til en fornuftig pris? Jeg synes ikke det er skide nemt at finde et hjul som er single speed, til skivebremser og 622x32 ... Håber at nogen derude kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt baghjul til rivette s2..
  • Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #1   27. okt 2013 Hjulet gik i stykker efter godt halvandet års kørsel. Hos forhandleren sagde de at, friløbskransen var gået i stykker - og at det ikk er unormalt for sådan en pga slid - kan det virkelig passe at den ikke holder længere end det?
    Det viste sig så at man åbenbart ikke kan skifte kransen på den, men at der skal et nyt hjul til ..


  • #2   27. okt 2013 Nu ved vi jo ikke hvordan du har kørt cyklen og behandlet den om vinteren m.m

    Så det kan sagtens ske at den går i stykker.

    At der ikke kan skaffes og der skal nyt hjul til lyder underligt, nok mere i at personen ikke gad og finde ud af hvad mærke og model navet er for at finde en ny body.

    Kig på mavic crossride hjul. Best bang for the buck hjulsæt også


  • Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   31. okt 2013 Fungerer mavic crossride hjulet også som singlespeed?

  • Mr. Mongoose
    Mr. Mongoose Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 41
    #4   31. okt 2013 Crossride er et mtb hjul.... Det kan du ikke bruge !

  • #5   31. okt 2013 Hov undskyld, jeg troede det var en H2 og ikke deres S serie. Beklager

  • Troels M
    Troels M Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #6   10. jan 2014 Faldt lige over denne artikel da jeg har præcis samme cykel m samme problem- fandt du en mulig løsning? Jeg er 100pct sikker på det er ikke er pga alm slid- jeg har haft utallige problemer med denne cykel.


Kommentér på:
Nyt baghjul til rivette s2..

Annonce