{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Alternativ til Rock Shox Monarch Plus RC3 High Volume {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter en anden bagdæmper til min Commencal
Og er rimelig sikker på at Rock Shox Monarch Plus RC3 High Volume
er den jeg skal have, men lad lige lige få nogle gode bud på et par alternativer max 3000 kr

http://www.bikeradar.com/gear/category/components/rear-shocks/product/review-rockshox-monarch-plus-rc3-rear-shock-12-45788/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alternativ til Rock Shox Monarch Plus RC3 High Volume
  • #1   30. okt 2013 Har også selv haft kig på sådan en, men samtidig har jeg også set en del på x-fusion vector air. Der er ikke rigtig nogle anmeldelser af den, men rundt på diverse forum på nettet, har alle været utrolig positivt overrasket og virkelig glad for den. Jeg kan ikke huske prisen, men jeg tror den ligger omkring de 3.000. smiley

  • #2   30. okt 2013 Fox Float X, Canecreek db air, Bos Kirk

  • #4   30. okt 2013 Andreas: det er alle dæmper der ligger et godt stykker over de 3000. men lækre dæmpere
    Evil: Vivid2 har jeg også kigget på, men det er nok overkille ifh til det jeg køre, det er jo egentlig en decideret DH/freeride dæmper


  • #6   30. okt 2013 Det er nu mere AM/End, men nææ hvordan skulle du også kunne vide det smiley

  • #8   30. okt 2013 Det er jo det den bliver brugt til alm Xc herhjemme, og så er det mere AM/End når jeg er ude, så den skal kunne bruges til lidt af det hele, så netop lockout delen på Monarchen tiltaler, så det bliver nok den

Kommentér på:
Alternativ til Rock Shox Monarch Plus RC3 High Volume

Annonce