{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af cykelsko ( road )
  • #1   21. jan 2014 Når dine fødder sover tyder det på, at dine nuværende ikke passer - ergo er vores meninger ligegyldige, du skal ud og prøve sko...

  • #2   21. jan 2014 Jeg vil give Magnus J ret - Dine sko er formentlig for små eller klemmer forkerte steder på din fod. Du skal være opmærksom på at din fod skal have plads til at udvide sig i takt med at den bliver varm.

    Det er meget individuelt hvilke sko der passer til den enkelte. Jeg bruger Sidi Ergo 2, men det er primært fordi jeg har et "fremspring" på min hæl der ofte giver problemer. På Sidi Ergo 2 kan man justere trykket omkring hælen og derved holder den fast når jeg cykler.

    Hvis din sko passer i længden, så kan det være du skal kigge på dine indlægssåler. Her kan du få mange forskellige typer. Faktisk vælger nogen at få "støbt" nogle såler som passer bedre på deres fødder. Dette gør at du undgår unødige tryk på foden.


  • #3   21. jan 2014 Enig vedr sidi.
    Kører selv med sidi wire og er lykkelig. De er dyre, men kan justeres som ingen andre og sliddele kan udskiftes..


  • #4   22. jan 2014 Prøv specialized sko. de kan anbefales her fra smiley

  • #5   22. jan 2014 Det bedste er at tag ud og prøve. De skal sidde på dine fødder og ikke på dem der skriver herinde. Der findes masser af gode sko.

  • #6   23. jan 2014 hvilke forretninger i århus sælger ovennævte mærker?

Kommentér på:
Valg af cykelsko ( road )

Annonce