{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rep. af sachs tornado 3 gear
  • #1   1. mar 2014 Tja, med 3 ud af 3 virkende gear er det vel fint smiley

Det er svært at sige noget om det med det du beskriver.
    Der er vel ikke rigtig andet for end skille gear trækket ad og motionere / smøre palen der skal sørge for gearskifte ?

• #2   1. mar 2014 Mente selvfølgelig at kun tredje gear virker. Første og andet kan jeg ikke få den i. Har aldrig rodet med indvendige gear så ville lige forhøre mig lidt inden jeg begyndte at skille det hele ad

• #3   2. mar 2014 Tag til en cykelmekaniker. Det kan være to ting. 1. Skubbekloden som er gået i skykker 2. En nav smøring.

• #4   2. mar 2014 På et gammelt Torpedo 3 gear sidder der en kæde med en aksel på. For enden af aksel er der et fint gevind der skal skrues ind i navet hvor der er en lille trækklods.

Kan du mærke om kæden/aksel har fat i noget inde i navet når du trækker i den?

Et gammelt torpedo 3 gear står altid i tredje gear hvis der ikke er noget der trækker.

• #5   2. mar 2014 Skru kæden ud af navet og tag en oliekande og kom godt med olie i, sæt kæden i igen og hiv i kæden igen og igen. Fedet i navet bliver stift med tiden og kan gøre at alle gear ikke virker.. Prøv det

• #6   2. mar 2014 Har lige haft det hele skilt ad, renset og smurt op dog uden effekt. Kæden trækker i trækklodsen men ku ikke umiddelbart se hvad klodsen trak i. Alt så umiddelbart fint ud og intet var i synligt i stykker

• #7   2. mar 2014 Hehe, det er sQ meget sjovt at læse med på af gode ideer smiley

Torpedo gearnavet er det letteste gearnav at lave (er udd. cykelmekaniker).

Kunne dog godt tænke mig at vide HVORDAN du justerede gearnavet?

Prøv at sætte trikkeren i 1. gear, og så strammer du gearjointen helt til, så kablet er så spændt som muligt.

• #8   3. mar 2014 Har ikke justeret noget i navet. Kun samlet det igen. Har prøvet at rode med justering af den lille kæde som du forslog men uden held. der er fin modstand i kæden men det er som om der ikke sker noget ved at man hiver i den

Kommentér på:
Rep. af sachs tornado 3 gear

Annonce