{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.488 visninger | Oprettet:

Shimano pulleyhjul {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er der egentlig forskel på Shimanos pulleyhjul - Her mener jeg naturligvis det øvre og nedre pulleyhjul?

For mig virker det som om det nedre kører virkelig godt og det øvre er en anelse mere "sløvt" - Det nedre har et rigtig leje hvorimod det øvre har et plast/keramisk rør.

Hvilke pulleyhjul kan anbefales til Ultegra Di2 setup? (Ceramicspeed er for dyre, så de er desværre ikke en mulighed for mig)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af toiletsæde 500 kr.
  • fjerne ukrudt 600 kr.
  • Elektriker skift spot som er faldet ud 350 kr.
  • Tilslutning af strøm til vaskemaskine 500 kr.
  • Samling af Make Up bord 840 kr.
  • Handymand tømre til justering af dørpumpe+dør 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shimano pulleyhjul
  • #1   10. mar 2014 Grund til forskel er at det øverste pulley skal kunne arbejde lidt sidevejs for at give den kendte bløde skifte shimano har, det har selvfølgelig brug for lidt service i ny og næ men der bruger du bare alm silikone fedt eller teflon fedt og det ruller godt smiley

De originale Shimano er ganske gode så typisk anbefaler jeg dem frem for de mange farvede i alu man kan købe som desværre ingen gavn gør ud over større slitage, mere støj og dårligere skifte.

• #2   10. mar 2014 #1 Det var præcis den info jeg søgte. Jeg har smurt det øverste med mit sædvanlige fedt (Finish Line teflon grease). Jeg har faktisk tidligere brugt KCNC pulleyhjul, men den eneste forskel som jeg bemærkede var støjen. Jeg ville dog lige høre hvilke erfaringer andre havde.

Kommentér på:
Shimano pulleyhjul

Annonce