{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Søren F
Søren F
Tilmeldt:
10. jun 2013
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 2

Problemer med forskifteren {{forumTopicSubject}}

Har et lille spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg har justeret min forskifter, men når den er i højeste gear, går kæden lidt på skifteren. Umiddelbart ville jeg mene ag jeg kunne skrue på justeringsskruen, men den ser ikke ud til at rokke på skifteren. Hvad kan jeg gøre?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med forskifteren
Kommentér på:
Problemer med forskifteren

Annonce