{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.537 visninger | Oprettet:

Rasmus H
Rasmus H
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10

Press-fit BB {{forumTopicSubject}}

Jeg har en vanvittig belastende knirken/klakken i min venstre pedal og grunden til jeg er sikker på det er der den kommer fra, er jeg simpelthen kan mærke det når jeg træder. Hvis jeg spænder løsner og spænder pedalarmen og skruer lidt kan jeg minimere det et par km, men det vender tilbage hver gang. Det er en press-fit, skal jeg skifte lejer eller hvad vil i foretrække jeg gør nu? Jeg er ved at blive vanvittig af det smiley Cyklen er en Giant TCR 0 2012, jeg ved ikke helt præcis hvilken krank der sidder.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rive udendørs væg ned 205 kr.
  • Genopsætning af hylder 1.000 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Nem flytterengøring (ikke slemt) 2.550 kr.
  • Sætte en dør i 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Press-fit BB
  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jul 2008

#2   23. maj 2014 Hej Simon

Tak for dit hurtige svar smiley Jeg har aldrig selv rodet med kranken så jeg er ikke helt skarp på det område. Nu hvor jeg kan mærke på pedalarmen den ligefrem knirker et lille "knæk" i den venstre side, konkludere det er der den er gal? Hvad er fordelen ved den type krank, altså press-fit, udover det virker meget "bøvlet" kontra mange andre?

Mvh

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jul 2008

#4   24. maj 2014 Godmorgen Simon

Der fik du mig. Den har kørt utrolig meget regnvejr og jeg har spulet den med en vandslange hver gang jeg kom hjem smiley Jeg tror det bliver en tur til cykelsmeden!

Tusind tak for hjælpen!

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jul 2008

#6   4. jun 2014 Så er det konkluderet, det ÉR lejerne der er gået. Jeg har haft pillet dem ud, gjort bedre rent end nogensinde, smurt og kørt 150 km og det knager, klikker og knirker i dem igen. Hvilken press-fit 30 mm krank kan i foretrække? Det er som sagt en Giant TCR 0 der er ombygget til hverdagscykel, så den skal være ret stabil, holdbar osv. Tak for hjælpen alle sammen!

Kommentér på:
Press-fit BB

Annonce