{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shimano Di2
  • #2   11. jun 2014 At det skifter rigtig hver gang, og stiller sig selv ind smiley

  • #3   11. jun 2014 Jeg kører ikke selv med det, men der er to i min cykelklub og de er meget tilfredse med det. Fordelen er, du ikke skal skifte kabler og wire, den indstiller sig selv, så du ikke taber kæden. Batterierne holder til 3000 gearskift (så vidt som jeg husker).

    /Kasper N.


  • #4   11. jun 2014 der er ikke så meget du skal rode med, præcis skift, ingen wire der ruster, de kan koble op med garmin 1000 og se gear skiftet i den. auto justering og lækkert kram.
    har det selv


  • #5   11. jun 2014 Jeg kører med Di2, og er rigtig glad smiley
    Der er ikke noget bøvl med forskifteren .... den justerer sig selv og skifter korrekt ... hver gang. Gearskiftet bag er bare perfekt også.

    Jeg går aldrig tilbage til en fuser ... øhh, mener ... aldrig tilbage til mekanisk gear igen smiley


  • #6   11. jun 2014 Kører di2 det kører bare skifter som de andre siger hver gang, og tror faktisk det er tre mdr siden jeg har ladet batteriet.
    Sensor i forskifter som ved hvor kæden er på klingen i bag så den ikke skraber på skifteren, kører på anden sæson, ingen justering været nødvendig her.


  • #7   11. jun 2014 Skifter det lige så hurtigt som de manuelle gear....?

    Hvordan skifter det på bakker, hvor man jo har stram kæde hele tiden.


  • #8   11. jun 2014 Køre selv med Di2 11 speed og mit indtryk er at det skifter lige så hurtig som manuel gear og på bakker skifter det også lige så godt som manuel gear, kan det høres at man skifter men det kan man også på manuel gear

  • #10   11. jun 2014 Vent til den nye RED elektronisk kommer.

    Når det er sagt, så synes jeg slet ikke at mer prisen for elektronisk gearskifte står mål med de få problemer du kan opleve med kabel eller højere vægt.


  • #11   11. jun 2014 Jeg kører godt nok med EPS, men er jo det samme.. Og som de andre siger, det er super lækkert med forskifteren, den er hurtig og præcis hver gang.. Det lækre på bagskifteren (kan ikke huske om man kan på di2) men holde knappen inde også den lige bladre igennem alle gearene utrolig hurtigt, super lækkert hvis man kommer ned af bakke og skal op af ny med det samme.. Kan klart anbefale det.. Og som der bliver sagt, den nye Sram Red lyder lovende.. Meeen det jo ikke campagnolo lækkert smiley smiley

  • #12   11. jun 2014 Søren N:
    Di2 kan med nyeste firmware, indstilles til hvor mange gear der skal "bladres i"
    2, 3, 5 eller hele rækken.


  • #13   12. jun 2014 Smukt smiley Selvom jeg er campagnolo mand, er de lidt foran også med deres climbing shifters.. Virker ret lækkert smiley

  • #14   12. jun 2014 okay, det lyder godt, jeg ser nemlig på en cykel med komplet nexave di2 gear og suspension

Kommentér på:
Shimano Di2

Annonce