{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

Jacob S
Jacob S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Cykel står skævt på hometrainer {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har lige anskaffet en Elite Hometrainer Novo Force Pack. Men der er opstået et problem. Når cyklen er placeret og jeg sidder på den så hælder den til venstre, hvilket kan drive mig til vanvid hvis jeg skal sidde i på den i en times tid.

Er der nogen som kender dette problem? og evt hvordan kan det løses? Hvis det er nødvendigt med billeder så kan jeg lige nuppe et par stykke og smide herind.

Det skal også sige at 2 forskellige cykler bruger hometraineren - og de står begge skævt nå de er placeret.

Mvh
Jacob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.
  • Badeværelseslåge hænger 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykel står skævt på hometrainer
  • #1   13. jul 2014 Fulgte der ikke nogle små plastik klodser med til dine hometrainer, til at nivellere den med så cyklen står lige?

• Jacob S
    Jacob S Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   18. jul 2014 Der fulgte nogle klodser med, Men jeg ved ikke om det er dem som du tænker på, eftersom de ikke skal placeres under foden af hometraineren men derimod længere op af stangen. Der stod at man kun skulle bruge dem hvis man havde et hjul der var over 28 - og mit er 700x23 så jeg valgte ikke at bruge det.

• #3   18. jul 2014 Det fulgte nogle med til min Elite hometrainer, som skal under foden.
    ellers må du ned til den lokale elite forhandler og spørge om det er muligt at købe de klodser til at sætte under smiley

Kommentér på:
Cykel står skævt på hometrainer

Annonce