{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

Hvad har jeg købt? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Ja jeg har idag investeret i min første mtb:

(link fjernet)

Jeg har stolet 100% på forhandleren, og vi fandt frem til at det var den rigtige cykel til mine behov. Han sagde self. det er en god cykel, og synes også den kørte godt, men det gør de fleste nye cykler jo.

Nu er jeg så bare lidt nysgerrig. Jeg kører normalt racer og kender til det meste indenfor disse geargrupper.

Hvad og hvordan rangerer det her SLX gear der sidder på mtb'en. Er det noget der dur? Er det entry level eller er det ok?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har jeg købt?
  • #1   22. aug 2014 Det er en "entry level" MTB og vil mene at det er en ganske fornuftig begynder cykel.
    SLX gør det ganske godt, selvom det er en af da lavere rangerende grupper.
    Dette betyder at der er masser af holdbarhed og fungerer helt fint, uden man forsøger at lave diverse tiltag på komponenterne for at skære i vægten og optimere på gearskiftene.

    I den prisklasse MTB er der ikke de helt store forskelle mellem de forskellige fabrikater af cykler.


  • #2   22. aug 2014 Okay fedt nok. Ja sælgeren kan jo fortælle mig det jeg gerne vil høre, men lyder til den er ok. Den skal bruges til og fra job, og en tur i skoven, så den dækker vist fint mine behov smiley

  • #3   22. aug 2014 Ganske fint køb. SLX gør som nævnt sig ret godt. Kan kun holde med, hvad stefan R siger.


  • #6   23. aug 2014 Jeg kører med en blanding af slx og xt og jeg syntes det fungerer rigtig godt.. I mine øjne er alt højere end det bare lir

Kommentér på:
Hvad har jeg købt?

Annonce