{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

Forgaffel? {{forumTopicSubject}}

jeg kigger lidt på ny cykel og har forelsket mig lidt i en Giant Anthem. nu går mit spørgsmål på om forgaflen (Fox Float CTD Factory 100mm travel) er noget værd eller om man skal få sat en ny gaffel på med det samme? og evt. en ny bagdæmper det er også en Fox Float CTD Performance.
Jeg køre ikke rigtigt løb i hvert fald ikke for at vinde smiley
Køre bare et par gange om ugen i skoven for at have det sjovt, mest single track f.eks. Lellinge skoven, boserup og i bidstrup
håber på nogle relevante input og ikke bare folk der siger rockshox er det eneste der dur for det har de kørt på hele deres liv, lidt saglig begrundelse ville være at foretrække på forhånd tak smiley


Kommentarer på:  Forgaffel?
  • #2   11. nov 2014 Tror slet ikke Fox laver dårlig affjedring, så det er kun spild af penge at skifte det ud.

  • #3   11. nov 2014 Fox laver markedets måske bedste affjedringer og da affjedringerne du nævner er blandt Fox'es top modeller, så behøver du ikke skifte noget, tværtimod være glad for, at din cykel har rigtig god affjedring....

  • #4   11. nov 2014 Bagaffjedringen er performance, som er niveauet lige under topmodellerne i factory serien.....har du fået en god pris på opgradering af bagaffjedringen ?, fordi en factory koster jo små 5000 kr., så vidt jeg husker...

    Jeg har selv lige sat Rock Shox top bagaffjedring på min Canyon MTB. Det er en Monarch RT3. Den koster kun 1800 kr i Tyskland for 2015 modellen og den er rigtig god og scorer i tests tæt på Fox factory CTD.


  • #5   11. nov 2014 Nej har ikke fået noget tilbud desværre, læste bare nogle tests af Rockshox som du snakker om med deres opgraderings kit, skulle være toppen af poppen... var bare en tanke om man skulle opgradere nu man var igang eller om man bare skal køre og når noget går i stykker så opgradere.
    Har dog fået et godt tilbud på opgradering af hjul til nogle American classic


Kommentér på:
Forgaffel?

Annonce