{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
24.350 visninger | Oprettet:

Nogen der kan fjerne fartbegrænser på elcykel! {{forumTopicSubject}}

Vi har netop fået en el cykel her på parcellen, og kunne godt tænke os den kunne køre liiiidt hurtigere med hjælp fra motoren, så nogen herinde der har nogle gode links til at få fjernet begrænsningen i styringen???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der kan fjerne fartbegrænser på elcykel!
  • #1   19. dec 2014 Der er jo en grund til at begrænsningerne er der, vil du køre hurtigere så køb en knallert..

  • Lobsterboy
    Lobsterboy Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 12
    #3   20. dec 2014 Elcykler er så sjove at overhale.

  • #4   20. dec 2014 Nu bad jeg ikke om dumme bemærkninger, men er ikke overrasket, men cyklen er indkøbt i stedet for en bil, da min kone desværre ikke må køre bil mere grundet sygdom, og så kunne det nogen gange være rart med lidt mere fart i cyklen, for at kunne nå en travl hverdag!
    God dag smiley


  • #5   20. dec 2014 Ja det kunne være dejligt hvis den kunne køre lidt hurtigere men, køre den over 25kmt så skal den indregistreres med plader og det hele! Og bøden for ikke at havde den indregistreret, ingen forsikring, ingen hjelm osv, tja det bliver dyrt! Og skulle uheldet være ude,ja så er der jo ingen forsikring der dækker hverken din kone eller dem hun evt slår til invalid..... Så overvej om det nu også er så smart!

  • #6   20. dec 2014 Er det ikke også lidt strengt at sende konen afsted på en cykel der render 50 km/t? smiley Du må da være lidt træt af hende så..

  • #7   20. dec 2014 Køb en knallert?..

    Desuden er en el-cykel ikke designet til at kører hurtigere, en almindelig damecykel er utrolig ustabil ved hastighed over 30km/t


  • #8   20. dec 2014 De er begrenset til 25,8 km/t i danmark, hvis de skal køre hurtigere, så flyt til Tyskland og køb en elmtb som kan køre 45 fra frabrikken lovligt! Men begrensning sidder nok som en Chip eller en modstand, som skal loddes af... Men da producent nok ikke udgiver deres diagrammer over det kort som styre motoren, så finder du den nok aldrig...


  • #9   21. dec 2014 En scooter til 30 km/t var vel en løsning

  • Ole L
    Ole L Tilmeldt:
    jan 2019

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #12   9. jan 2019 Hvilken cykel/model?

  • Claus M
    Claus M Tilmeldt:
    okt 2020

    Følger: 1 Svar: 1
    #13   26. okt 2020 Ikke en med et godt bud på det, sørgeligt.... Her sidder jeg og leder efter hvordan jeg kan tune min endnu ikke købte elcykkel, men det eneste jeg læser er en samling lorte kommentarer - jesus... Er der nogen der rent faktisk ved hvordan man gør? Hvis ikke - shh... så lad være med at skrive noget...

  • Magnus B
    Magnus B Tilmeldt:
    mar 2021

    Følger: 1 Svar: 1
    #14   26. mar 2021 Helt Enig med Claus M.
    Dog lidt krast ordvalg - men man skal lige overveje at svare på et konkret spørgsmål istedet, og så fri os for gammeldags moralprædiken og formynderiske storebror kommentare tak!!! smiley


  • Niels H
    Niels H Tilmeldt:
    apr 2022

    Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 1
    #15   6. nov 2022 Fandt vi nogen sinde ud af om der var en som viste hvordan man fjerner fartbegrænseren på el cykel...? Eller var det kun tumpede svar der kom

Kommentér på:
Nogen der kan fjerne fartbegrænser på elcykel!

Annonce