{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med FOX bagdæmper
  • #1   28. jan 2015 Skriv til Canyon og hør hvad den danske agent mener du skal gøre.....du kontakter Canyon via deres hjemmeside.

  • #2   30. jan 2015 De siger den skal sendes til service - 799kr hos foxservice.nu

    Undre mig blot, da cyklen maks har haft 10 gange i skoven, grundet en skade jeg har haft.


  • #3   30. jan 2015 Altså hvis Canyon ikke vil dække reparationen/servicen på garantien, så kan du jo ikke gøre noget.

    Hvorfor ikke få en cykelhandler til og servicere dæmperen for de 800 kr. Så kan du aflevere hele cyklen i butikken (istedet for at gå på posthuset og selv afmontere bagdæmperen). Du vil sikkert også skulle undvære cyklen i meget kortere tid.

    Nu oplever du ulempen ved ikke og have købt en cykel i en fysisk butik. Jeg har selv haft en Canyon Lux og har solgt den igen netop pga alle de irritationer som reparationer giver.


  • #4   30. jan 2015 Smider den også ned til en cykelhandler istedet for - undre mig bare, at dæmperen allerede viser problemer efter så få ture.

    Du har ret med ulempen ved ikke at have købt i fysik butik.. Sådan noget som service på dæmpere kommer man jo ikke uden om, ligegyldigt hvad.


Kommentér på:
Problemer med FOX bagdæmper

Annonce