{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Qrings erfaringer {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at købe 2 Qrings til min cykel og skifte de standard ud på mik sl-k light kranksæt.

Nogen der har erfaringer med disse? Vil gerne have Aero modellen smiley

Men, hvordan gør jeg så det? Det er BB30 kranktsæt, kan jeg nemt selv skifte ringene eller ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Qrings erfaringer
  • #1   24. jul 2015 Prøvede q rings på min Banshee og syntes det var super. Udover det klokkede lidt mht min chainguide.
    Du burde nemt kunne udskifte dem selv, hvis du har værktøjet.

• #3   24. jul 2015 Jeg har de alm q rings på min cykel og er meget glad for det.
    Jeg lægger ikke så meget mærke til det i mere, men hvis jeg køre på en cykel med alm runde klinger er det sindssyg mærkeligt. Det giver et mere rundt tråd.

profilbillede
  • #4   24. jul 2015 @Michael G: Correct me if om wrong, men det der er da Aero udgaven og ikke de alm qrings, er det ikke?

Kan se du har rotor kranksæt også. Er det sat på samlet, eller har du fået klinger på efterfølgende?

• #5   24. jul 2015 Jo det er aero klingerne. Det jeg mente med alm q rings er at det ikke er deres QXL klinger som er mere ovale smiley

Jeg satte dem selv på. Ikke noget problem

• #6   25. jul 2015 Ahh, ja så snakker vi samme sprog smiley

Men er det hele kranksættet eller skiftede du bare klinger?

• #7   25. jul 2015 Jeg skiftede faktisk begge dele. Det der sidder på der er et Rotor Power LT-R kranksæt. Så jeg kan måle det beskedende antal watt jeg træder.

Så satte både krank og klinger på, der sad et Rotor 3D-F kranksæt på standard.

Kommentér på:
Qrings erfaringer

Annonce