Reparetion af Trek 4300 {{forumTopicSubject}}
Hej CG.dk
Jeg er godt og grundigt grøn angående dette område, så håber i forstår hvad jeg mener. I kan bare spørge hvis der er mere information der er nødvendig.
Det drejer sig om en Trek 4300 hvor der er skal skiftes nogen bøjet tandhjul.
Det er de forreste tandhjul der skal skiftes og derfor også pedalarm, dette har Design cykler ikke kunne hjælpe mig med, så jeg klarer det selv.
Det der skal skiftes er tre forreste tandhjul, pedalarme, bremseklodser og bagfælg.
Så det jeg søger er, inet shops der forhandler Trek dele.
Jeg er åben for at bestille fra Dk, De og Uk, specielt hvis der er mange penge at hente.
Jeg ved ikke hvilken "model" af Trek 4300 det er, den er købt for ca. 2 år siden.
Den ser således ud, hvis det er til nogen hjælp.
(link fjernet)
Dog uden skivebremser.
Håber virkelig på at i kan hjælpe mig !
Mvh Søren Jakobsen
jun 2006
Følger: 1 Svar: 1
Det dele spm du nævner er alle normale standartdele...
Kranksættet er nok et Shimano Alivio, som kan bestilles af alle cykelhandler til ca pris 350,-... ellers tjek: (link fjernet)
Bagfælgen er sikkert en 36 hul MTB fælg, der muligvis er dobbelbundet... ca pris 200,-
Bremseklosserne er også standart klosser til V-brakes..
Prisen starter fra 50,- for et sæt..
Ved ikke hvor du bor, men ellers arbejder jeg i cykelforretning i Horsens og jeg vil gerne hjælpe dig..
Mvh Karsten
jun 2006
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
Har været inde og bestille tingene hos dem, og er nu blevet rykket 6 gange for dem.
Alt i alt har jeg ventet 3½ uge på dem.
Nu gider jeg simpelthen ikke og vente mere, så nu laver jeg det selv.
Karsten H - Tak. Jeg ville lige prøve og kigge på det.
Det kan være jeg lige skal ud og prøve og se om jeg kan finde nogen bestemte mål.
Jeg bor i Svendborg, så det er lidt svært og hjælpe.
Men mange tak for hjælpen..
Imorgen ville jeg lige poste nogen mål, så kan det være i kunne hjælpe mig med og finde det helt rigtige.
Mvh Søren
Reparetion af Trek 4300