{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.251 visninger | Oprettet:

Bule i alu-ramme {{forumTopicSubject}}

Havde et rimeligt udramatisk "styrt" under en tur i dag, hvor min venstre pedal får fat i en træstub på en stejl opkørsel, resulterende i at jeg mister balancen og vælter til venstre. Da jeg kommer hjem ser jeg desværre, at jeg har fået en bule i rammen (alu - se billede). Følgende spørgsmål melder sig nu:
1) Vil en sådan bule have en afgørende indflydelse på rammens stabilitet, jeg skal være nervøs for? Skal siges jeg er en voksen rytter på 0,1tons.
2) Kan en sådan bule på nogen måde udbedres?

PFT
Søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjernelse af køkkenskab 1.200 kr.
  • Montage af vægophængt toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bule i alu-ramme
  • #1   26. sep 2015 1) Nej

2) Nej

• #2   27. sep 2015 Bulen kan værmes op og trækkes ud og så kan man spartle rasten væk og få den omlakeret

• #3   29. sep 2015 Tak for svarene.

Chris J det lyder som noget af en operation? Siden bulen kun er 3-4mm på det værste sted, vil det ikke være muligt "blot" at spartle den ud og så omlakere den? Gik alligevel med tanker om at få den shinet op i løbet af vinteren, så det virker som et OK projekt...

• #4   29. sep 2015 En mountainbike er altså en brugsgenstand. Den må gerne have brugsmærker.

Det kommer der altid, uanset hvad.
    Og spartel er ikke en god løsning, på større områder/buler

• #5   29. sep 2015 Ha ha så gik der religionskrig i den.

Min bil er også en brugsgenstand, men derfor får jeg stadig fixet de bilkabuler der kommer hen ad vejen smiley

Tro mig, min elskede stumpy får alle de tæsk den fortjener, men derfor kan den jo godt blive forkælet en gang imellem...

Kommentér på:
Bule i alu-ramme

Annonce