{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.306 visninger | Oprettet:

samle cykel??? {{forumTopicSubject}}

Er ved at samle information til min næste cykel, min gamle specialized er ved at være træt af mig.

Overvejer at samle den selv, er der nogen der har evt. erfaringer de vil dele ud af og gode råd er jeg lydhør.

har fundet en række dele på chainreactioncycles som jeg gerne vil ha på min nye låge.

Cassette: sram
kranksæt: sramforce
forskifter:sram x.9
bagskifter: sram x.0
gearskifter: sram trigger carbon x.0
fælge: crossmax slr dics 26`
dæk: nobby nic evolution
bremser. avid juicy carbon 160 mm
styr: fsa k-force carbon 600 mm
forgaffel: ????
Kabler:???
Saddelpind: easton carbon

Som i kan se mangler der lidt blandt andet også et stel. Og evt ændringer i stumperne forekommer jo nok når stellet er fundet, men er der ting der springer i jeres øjne ?? Har kørt med shimano i mange år og vil derfor gerne prøve noget nyt, derfor så meget sram. har også læst herinde at mange roser det. Håber i vil tage godt imod mit indlæg, evt forslg til stel også velkommen....





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  samle cykel???
  • #2   30. aug 2008 Er rimelig sikker på det bliver specealized s-works, har set diverse herinde og de er vildt fed. Jeg er nok også lidt inspirede af dem, men det sker der jo ikke noget ved. Om den skal være fully eller hardtail ved jeg ikke. Skal kører primært i skoven 70% på de store grusveje og 30% på nedkørsler hestestier osv....

  • #4   30. aug 2008 Tror jeg også det bliver, og er det mig den er galt med eller er der ikke mange tusinde kr at sparer på chainreactoncycles ??? uhørt billige priser også i forhold til Tyskland....

  • #5   30. aug 2008 hej rasmus

    først. ville jeg vælge et mtb kranksæt, det du har fundet er til race..
    næst. vil jeg gerne anbefale en gaffel= manitou r-7 mrd absolute. den har crc også bare ikke i andet en pink....
    trejde. nokon kabler de er for fede


  • #6   30. aug 2008 ok jeg notere, men hvis jeg så skal vælge et godt kranksæt hvad skal det så være. jeg vejer 100 kilo og har store skovhugger lår der træder hårdere end gennensnittet. Det sidste jeg havde var specialized strongarm, kunne godt være lidt bedre denne gang. Og jeg streger kabler og skriver nokon....pink forgaffel ha ha

    Att casper k: Det er mtb.


  • #7   30. aug 2008 Som forgaffel kan jeg varmt anbefale enten Marzocchi MX race, en Fox eller en rock shox, alt efter hvor mange penge du vil smide på cyklen smiley

  • #9   30. aug 2008 der er jo lige præcis så mage gafler på chainreactioncycles at jeg går helt vil. bare Fox og Rock shox er der uendeligt mange....er alle lige gode? Søger en over middel, vil gerne slippe nogle tusinde.......

  • #11   31. aug 2008 jeg må ligge hjernen lidt i blød og se hvad det ender med, forbåbetlig en lækker låge med gode egenskaber. tak for buddene der.....

Kommentér på:
samle cykel???

Annonce