{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.602 visninger | Oprettet:

forgaffel MTB {{forumTopicSubject}}

Hej

Min forgaffel på min MTB er begyndt at køre lidt "hårdt" syntes ikke den fjedre så nemt som den engang har gjort smiley
den er et år og gammel og har ikke fået noget som helst service.. og tvilver også på at det kan betale sig da det er en billig model.
MEN, hvad skal der til få at få den til at køre smooth igen ? nyt olie ? og ny fjerder ? eller kan olien gøre det ?
for det er jo forholdsvis nemt at skifte.

den er altid blevet rengjort og smurt efter brug så inderben og pakninger er fine. Ingen rust eller noget.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forgaffel MTB
Kommentér på:
forgaffel MTB

Annonce