{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af kassette ?
  • jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 495
    #1   21. jun 2016 har du tynde ben og tyk mave eller er det omvendt?
    du skal sætte den cassette på der passer til dine behov.
    hvor langsomt kører du i modvind op af de største bakker du kører på ?
    hvor hurtigt kører du på flad vej med medvind ?
    med de to oplysningerkan vi give dig et kvalificeret råd


  • Jacob E
    Jacob E Tilmeldt:
    sep 2014

    Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 89
    #2   21. jun 2016 12-30T ville jeg tage. Det fungerede fint på den cykel jeg startede med som havde 52/39 foran. Kunne dog godt have brugt et enkelt gear mere på de stejleste bakker. Men tjek også lige limit for din bagskifter.

  • #3   23. jun 2016 Når det er til 10 speed, vil springet mellem hvert gear bliver for stort med en 12-30 kassette, med det menes at du vil skulle skifte gear konstant fordi kadencen ikke fungere. Jo oftere du skal skifte gear eller er udenfor din kadence, des mindre effektiv bliver du på cyklen. Når du har 53/39 bliver du ligenetop straffet endnu mere med et stor kassette som 12-30.

    Jeg ville ikke vælge større end 12-25, ellers er det nok bedre med compact (50/38) foran.




  • Jacob E
    Jacob E Tilmeldt:
    sep 2014

    Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 89
    #4   24. jun 2016 Jeg kan godt nok slet ikke køre fornuftigt op ved Pøt mølle med den gearing. Men nogen kan måske smiley
    Forstår dog ikke helt hvorfor du har brug for at spørge om gearing når du har hele 7 racercykler. Det burde give et godt udgangspunkt for selv at kunne vurdere hvad der virker for dig.


Kommentér på:
Valg af kassette ?

Annonce