{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Hope Mono 6 problem.. {{forumTopicSubject}}

(Nogle der har bestilt hyd. bremser fra crc? hvordan sidder klodserne og så'n. Plejer de at være lige til at smide på cyklen, eller er der noget man selv skal gøre, som at bleede dem, sætte klodser i eller andet?)

Jeg sku til at købe en hope mono 6 bremse idag, men nogle ting undrede mig..
1. Klodserne sidder smasket sammen så man lige sku vride/skubbe dem fra hinanden.
2. Det var som om det kun var den ene side der arbejdede
3. Den gik ikke tilbage, så hvis den sad på cyklen ville den blive ved med at bremse efter man havde slippet grebet..

- Er jeg galt på den på nogle punkter og/eller hvad er galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af IKEA badeværelsesmøbel med vask (102 cm) – klar til ophængning 1.700 kr.
  • Flytte loftslampe 500 kr.
  • Fældet et stort træ 3.850 kr.
  • Skift af lås i kolonihave 1.740 kr.
  • Montering af IKEA seng, sofa og gardinskinner 2.550 kr.
  • opsætning og tilslutning af lamper 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hope Mono 6 problem..
  • #2   13. feb 2009 Jeg har altid selv bleedet mine bremser når jeg har købt nye, de fleste er gjort klar fra fabrikken men det skader aldrig lige og gøre det når man har sat det på, så er man sikker på at det virker optimalt.
    Nu skriver du at de sidder "smasket" sammen, jeg vil anbefale dig at draine hele pisset og tjekke at der ikke er noget der sidder skævt eller lign. og så fylde nyt olie på og bleede, hvis det så stadig ikke i orden er det muligt at der er en simmerring eller pakning der ikke er i orden.
    Få evt. en cykelsmed til at kigge på.

Kommentér på:
Hope Mono 6 problem..

Annonce