{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

min kæde {{forumTopicSubject}}

hej.
efter min kæde har været knæket har jeg fået en ny på hos en cykel handel men den nye kæde jeg har fået på viker ik ordenligt med at den ik kan skifte gear normalt og den jeg har fået på hedder shimano 5g(eller det står der på den) skal lige sige at den gamle kæde var en deore 9 speed og det er 27 gear min cykel har. håber at i kan forstå hvad jeg har skrevet.

på forhånd tak!

mvh. casper


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min kæde
Kommentér på:
min kæde

Annonce