{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

hvad synes i? {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt cyklen på billedet. Min plan er at gøre den i stand - slibe den ned og sprøjtelakere den, i original farve. Cyklen er transporteret fra syditalien og har været cykeltaxa dernede. Den har senere været godkendt til scenografi i den gamle by i Århus, ved gaden 1927, da den blev bragt herop.
Mit spørgsmål er - ville det være en god idé at bruge den til festlige begivenheder (konfirmationskørsel, bryllup, træf og lignende)? Og hvad tager man for det, realistisk bud?
Den er født original, med kaleche (forsøger at finde en til den)
Mvh Martin 😊


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad synes i?
  • #1   16. jul 2019 Fedt project smiley
    Tvivler dog på den vil være i høj kurs til udlejning, men som søndagscykel når vejret tillader det vil den da være fin smiley


  • #2   16. jul 2019 Hej. Ja idéen er fed nok synes jeg. Det skal jo heller ikke være en vild pris, men hvis man bare kan få lidt penge hjem, af hvad man har brugt på den. Har du en idé, i forhold til pris eller hvad man kunne?

  • #3   17. jul 2019 Det er et svært dilemma for konfirmationskørsel i hvert fald i Nordjylland kan du få smidt gratis
    Brian biler, veteran biler, motorcykler og mange andre transport typer.

    Cyklen kunne evt bruges som udstilling i butik mm.


    Så jeg ville vurder affektions værdig og minder og glæden ved at hjælpe andre.
    Kunne godt være en skilling at tjene på at lege taxi i centrum på en større by.


  • #4   17. jul 2019 Jeg ved dsv ikke så meget om jeres forhold i Nordjylland, da jeg er nede fra Sønderjylland. Men en 100 lap er det noget der skader tænker du? Tænker også på nogle småture i forskellige byer, kunne da være interessant, at prøve at sidde i sådan en, gennem byen for folk tænker jeg, da det er en sjælden cykel, man ikke møder hver dag.

Kommentér på:
hvad synes i?

Annonce