Specialized S-Works Tarmac Racer
21.186 visninger
|
Oprettet:
Specialized S-Works Tarmac
Type:
Racer
Stel:
Specialized S-Works Tarmac
Forgaffel
S-Works
Bremser
Campagnolo Record
Dæk
Panaracer Stradius Elite Z
Hjul
Zipp 404
Gear
Campagnolo Record
Styr
Specialized Barmac
Saddel
Specialized Toupe Ti130
Ekstraudstyr
Kranksæt: Campagnolo Record Carbon
Pedaler: Look Keo Hm
Flaskeholdere/Flasker: Campagnolo Record
Cykelcomputer: Polar CS200CD
Styrbånd: Deda Rød
Pedaler: Look Keo Hm
Flaskeholdere/Flasker: Campagnolo Record
Cykelcomputer: Polar CS200CD
Styrbånd: Deda Rød
Bemærkninger
7,8 Kg incl Pedaler, Slanger, Dæk, Flaskeholdere, Flasker og Cykelcomputer.
Da jeg kun cykler på racer, er det det eneste der interesserer mig, og jeg har INGEN kendskab til diverse andre former for cykler, så jeg stemmer KUN på racer cykler. Det andet er som at spille dart med bind for øjnene.
Da jeg kun cykler på racer, er det det eneste der interesserer mig, og jeg har INGEN kendskab til diverse andre former for cykler, så jeg stemmer KUN på racer cykler. Det andet er som at spille dart med bind for øjnene.

Specialized S-Works Tarmac
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 5
Dine hjul er ikke til salg eller bytte med andre + cash ?
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 2 Svar: 1
Lækker cykel!
Høj herfra, kig forbi min racer
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Cykler: 7 Emner: 2 Svar: 22
hvordan kan din bike være 800 gram tungere.. er det flaskeholderne og hjulene der gør forskellen?
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Cykler: 7 Emner: 2 Svar: 22
jamen held og lykke til dig også;)..
har tænkt på andre hjul, men de er ret lette dem jeg har..
Tager til australien i 7 måneder, så har ikke det voldsomme budget lige pt. Tror jeg skal have bora ultra two på den:)..
hvordan er dit barmac styr??
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 2
du har hel ret men måtte bruge det jeg havde
ved hånden jeg må se med tiden om jeg kan
få bevilliet nogle ny l
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 23 Cykler: 3 Emner: 81 Svar: 1.203
Hvis du sku se pinaen med de nye hjul, så er der midlertidige billeder inde på min profil. :o)
maj 2006
Følger: 23 Følgere: 24 Cykler: 4 Emner: 8 Svar: 318
Ja jeg købte faktisk kun 808 fordi der ikke andre der var højere..
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 23 Cykler: 3 Emner: 81 Svar: 1.203
Intet..
Kun at så mange har dem!
(men det er vel i sig selv os et "kvalitets stempel")
Peter H og jeg talte bare om at det ville være fedt at ha noget som ikke alle andre kørte rundt på. :o)
maj 2006
Følger: 23 Følgere: 24 Cykler: 4 Emner: 8 Svar: 318
Hvad er der galt med zipp?!
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 23 Cykler: 3 Emner: 81 Svar: 1.203
Du fik en X af mig.
nb. Os selv om du har Zipp på ;o)
Mvh
René E.
jun 2008
Følger: 76 Følgere: 75 Cykler: 4 Svar: 4
gud hvor den lækker :I
dec 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Cykler: 3 Emner: 5 Svar: 26
Er der nogen der ved hvilken årgang den er? Altså om den er fra 2008?
Ps. Rigtig fed cykel (Høj)
Spørger fordi jeg også skal køre på Specialized S-Works i år. Skal køre på en fra 2008
aug 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Cykler: 3 Svar: 2
er du motion eller licens?
aug 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Cykler: 3 Svar: 2
Det er en fed cykel(:
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 5
din vil da se fed ud med røde dæk... når nu der er rød på stellet men og dit styr bånd.. = )
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Cykler: 1
den er sat på ved en cykelhandler så regner da ikk med den sidder forkert
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 5
hey super cykel .. :b virkelig niice..
Stem da lige på min også heh ;b
//Mikkel
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1
nice bike høj herfra tjek min ud??
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Cykler: 1
x høj herfra tjæk min
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Cykler: 5 Emner: 19 Svar: 180
Sindssyg fed..
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Cykler: 1 Emner: 15 Svar: 27
hehe iorden :;P det er dejligt med lidt kritik en gang i mellem
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Cykler: 1 Emner: 15 Svar: 27
okay. selv tak for kampen. men du var lidt heldig
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 1
Hej Peter. Det er helt okay, men er cykler i 50k klassen, kan vel sige de bør høre til i "X-høj klassen" det er som jeg ser det
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 1
Hold da kæft for en awesome racer, Campagnolo Record -kun det bedste tæller i en enthusiasts bevidsthed X-høj herfra:-) smider du en igen?
okt 2006
Følger: 27 Følgere: 24 Emner: 14 Svar: 103
det var godt skrevet, dejligt at se en der ikke bliver sur over en lav. Men du skal da ha en høj
apr 2007
Følger: 68 Følgere: 68 Cykler: 6 Emner: 136 Svar: 1.266
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 2 Emner: 36 Svar: 52
Jeg forventede heller ikk at få en X-høj
jeg har det sådan at x-høj er en rigtig fed cykel med at i det rigtige udstyr, hvor høj er en god cykel også med det rigtige udstyr bare ikke helt samme klasse
maj 2006
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 5 Svar: 24
Tak for rådet. Jeg vil helt sikkert også overveje Campagnolo næste gang jeg køber cykel.
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 2 Emner: 36 Svar: 52
Jeg var lige nødt til at ændre til en X-høj... jeg er faktisk ret vild med den hehe
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 2 Emner: 36 Svar: 52
Rigtig fed cykel
bare alene flaske holderne koster næsten lige så meget som mine hjul hehe
høj herfra.. smid evt en tilbage
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 3
Jo de kører rigtig godt.
Det er første gang jeg kører på lukket ring. Og det er super fedt at kører med :o)
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 5 Svar: 5
smider du ikk en igen..=)
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 3
Så er der billede af min cykel med de nye hjul :0)
jan 2007
Følger: 1 Cykler: 1
Lækker Racer!
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 2 Svar: 5
det er en super fed cykel kan se du køre med de ægte vare Campagnolo Record en høj stemme til dig.
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 Cykler: 26 Emner: 29 Svar: 285
Så lykkedes det mig at få min Tarmac færdig... Jeg har fundet et Barmac styr kan du nok se...
http://www.cykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3027&ipc=21426
Se forbi og smid en stemme.
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 3
Ved et ikke helt ?? Måske så han ikke kan skrive kommentare ???
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 3
Jeg er pt ikke for heldig med mine ting. Jeg er ved at bygge en HT S-Works op, men går og venter på min Avid BB7 front-kaliber. Den er blir også lækker nok at få på Cykelgalleri. Også opdaterede billeder af min S-Works epic.. Så jeg kan smide et par udfordringerne til mtb drengene der smider udfordringere efter min Tarmac..
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 3
Hjemmebio er sq også lækkert.
Jeg bestilte hjulene allerede sidst i sept. Skal til Gran canaria og træne den 15 marts og 14 dage frem. Men der køre jeg ikke på lukked ring :0)
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 3
Hejsa. Hvordan står det til med projekt Bora ? Eller blev det til hjemmebio ? Jeg venter stadig på mine aston hjul..
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 3
Puha de ligger på samme pris som 404 ca 12500.- Men de store hvide bogstaver kommer til at se for vildt ud... Mums
aug 2006
Følger: 1 Cykler: 1
siger vi det
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 3
Jeg stemte på din cykel igår i din batlle :o)
Bora hjul havde stået rigtig smukt til din Tarmac
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 3
Høje skøjter er for lækkert.. Det er Tempest 2 Carbon. Med samme højde profil som Zipp 404. Tjek dem på www.easton.com Jeg synes nemlig også at man ser Zipp på alt for mange cykler, det er rigtig fede hjul ingen tvivl.
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 3
Jeg henter bla 445 g ved at have hjul til lukket ring. Min Sram force er mellem 250 & 300 g lettere. Polar sættet som du har på er ca 200 g. Også er min ramme som du selv skriver en del lettere
Gearene køre rigtig godt, double tap teknoligien virker overraskende godt. Har indenfor de 2 sidste år både kørt dura ace 10 speed og record 10 speed. Jeg vil ikke sige det ene er klart bedre end det andet !!! Men Sram Force er jo ny og lidt sjælden :o)
jul 2006
Følger: 1 Cykler: 1
Så ville jeg egentlig selv være bange for en udfordring, fra min SCOTT.....
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 4 Svar: 11
nice cyke!!
har smidt en stemme, smider du en igen?
okt 2006
Følger: 5 Følgere: 4
tak tak... har jeg også tænkt mig at gøre..
jeg synes det er fedt du ikke er lige som alle de andre men at du har record i stedet for DA... deter feeee
okt 2006
Følger: 5 Følgere: 4
ej det er rigtig nok... hvordan tror du jeg kunne fikse den til en tri-cykel indtil jeg for penge til noget nyt?
okt 2006
Følger: 5 Følgere: 4
ej det tror jeg nu ikke lille ven....
aug 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 3 Svar: 3
Det er en af de lækreste cykler jeg har set.
Jeg kan se, der er en der har givet dig en lav, det må da være "rønnebærene der er sure".
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 1 Svar: 14
Til alle jer der har udfordret og skrevet, så har jeg været foruden internet i nogen måneder grundet flytning, jeg beklager den manglende eller meget sene besvarelse.
/ Peter
okt 2006
Følger: 5 Følgere: 4
x-høj... kig li min også
maj 2006
Følger: 11 Følgere: 11 Cykler: 2
flot cykel, men det ville pynte uden alu-bremsefælg
kig os lige forbi min
sep 2006
Følger: 48 Følgere: 47 Cykler: 3 Emner: 29 Svar: 322
fuck en fed racer du har dig der giver en høj
stemmer du ikke på min axima
aug 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 1
Det er en mega nice cykel
maj 2006
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 9
Ekstra høj herfra!!!!
aug 2006
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 3 Svar: 10
Ekstra høj herfra...
Er ikke supervild med Specialized ramme design, men det skal ikke skygge for at det er en utrolig lækker cykel du her der!
Smid en stemme tilbage:)
feb 2006
Følger: 1 Cykler: 2
Jeg er motionist og kører med Campagnolo Record
aug 2006
Følger: 7 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 6
Gal en lækker bike! Tillykke med den!
maj 2006
Følger: 1 Cykler: 1
nice.. x høj herfra
jul 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 1
Fuck den er dejlig, Ekstra høj herfra!
apr 2006
Følger: 1 Cykler: 1
EkstraHøj herfra
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Cykler: 1 Svar: 1
hvor gammel er du da?
hvor langtid har du cyklet?
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Cykler: 1 Svar: 1
jah, det kan godt være han er det . men det må man jo selv om ..
Hehe .. jah, campa. eller shimano ? det er lidt en smags sag.
personligt syntes jeg Shimano er stivest, o så kan jeg bedst lide deres greb.
Men campa. har dog en kæmpe fordel, o det er man kan skifte op i et stort gear hurtigt.
det mangler jeg nogle gange .
Kører du licens løb?
jun 2006
Følger: 1 Cykler: 2 Svar: 4
det er en sygt fed cykel du har der maan !
høj fra miiq !
gir du ik lige en igen
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 1 Svar: 14
Nu har jeg taget lidt ekstra billeder, håber de falder i god jord.
Og tak til Thomas for de 2 velkomst point.
maj 2006
Følger: 11 Følgere: 19 Cykler: 8 Emner: 6 Svar: 387
cykel.. håber den kommer ind..
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 1 Svar: 14
Tak. Hvis du stiller nogle mere specifikke krav till hvilke billeder der skal tages, så klarer jeg det lyn hurtigt.
apr 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Cykler: 4 Emner: 11 Svar: 29
9vp herfra
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 4 Svar: 10
Fin cykel.. men kunne godt bruge nogle flere billeder..