{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af MTB men er nybegynder på området.
  • #1   23. mar 2014 Den du linker til er helt fin som begynder cykel smiley

  • #2   23. mar 2014 Køb en helt ny canyon som også er 29er. Så slipper du for at skifte sliddele samt en 26 tommer er usælgelig.

  • #3   23. mar 2014 Som Shit Happens! siger, køb en ny, så får du 29" og er sikker på at den er iorden smiley

  • #4   23. mar 2014 Køb ny, men ikke Canyon, for den skal du samle selv... Når vi er i den prisklasse, får du klart mere cykel for pengene ved en 26ér end en 29ér... Jeg ville nok gå efter en som denne: http://www.lykke-shop.dk/shop/trek-4900-disc-1731p.html

  • #5   24. mar 2014 +1 til canyon!
    Har samlet en MTB for en veninde (super simpelt og nemt)
    Har samlet en racer til mig selv.

    Det er kun få ting man skal sætte på selv... Har man 10 tommelfingere ska man måske ikke købe en Canyon, men ellers er det easy smiley


  • #6   24. mar 2014 Grunden til han skal købe en 29er er:
    Fordi han får en bedre oplevelse på 29er.
    Samt en 26 tommer er umulig at komme af med igen, hvis han ville opgradere cyklen på et senere tidspunkt. smiley smiley smiley


  • #7   24. mar 2014 silverchair; det eneste man skal "samle" er at sætte hjul, styr og saddel på - tager 5-10 minutter, og der er en meget udførlig guide med hvis man aldrig har prøvet det før...

  • #8   24. mar 2014 Ud over det; har selv haft præcis samme model som trådstarter har fundet på dba, solgte den sidste sommer for under 4000 med næsten nye sliddele, nypris 7800 for 3 år siden, så prisen er meget ambitiøst sat..
    Men der ud over en rigtig fin cykel, som jeg i dag ærger mig over at jeg ikke beholdt som vinter/ekstracykel smiley


  • #9   24. mar 2014 Det er nemt at montere de dele der skal monteres... Men hvis bremserne ikke virker og gearet er ude af justering... Hvad gør man så når man er nybegynder..?

  • #10   24. mar 2014 (link fjernet)


  • #11   24. mar 2014 silverchair: går på nettet - sådan lærte jeg og bevares, første gang tog det da lidt længere tid, men hold nu op hvor har det sparet mig meget tid og mange penge over de 4-5 år jeg har haft mtb smiley

  • #12   25. mar 2014 Det er mest trygt og købe sin første mtb i en fysisk butik.....er der problemer i starten så retter butikken gerne fejlen uden beregning.....jeg er dog selv kommet på Canyon vognen, men har så også købt alt det nødvendige værktøj og cykel-ophæng samt brugt lidt tid på nettet....det er ingenting og samle en Canyon fra fabrikken, men efterfølgende reparationer skal man selv kunne eller også skal man gå til en cykelhandler til fuld afregningspris....

  • #13   25. mar 2014 .....men køber du en brugt Canyon, så kan du jo lige så godt købe en ny....du vil sandsynligvis skulle reparere meget mere på den brugte.....den Trek 4900 er måske en meget god løsning.....det tager jo masser af tid og få erfaring med MTB, herunder reparationer....

Kommentér på:
Køb af MTB men er nybegynder på området.

Annonce