{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye håndtag MTB
  • #1   22. jul 2014 Esi Grip er behagelige synes jeg. Fås bla. hos Cykelpartner.
    Specilizeed Body Geometry Contour en anden mulighed.


  • Jacobsen
    Jacobsen Tilmeldt:
    aug 2011

    Emner: 1 Svar: 12
    #2   22. jul 2014 Ja som Jacob siger, så er ESI chunky grips rigtig gode, også i regnvejr.


    profilbillede
  • #4   23. jul 2014 Det vigtigste som start er at finde den rigtige tykkelse greb som passer til dine hænder, når du kender den så åbner udvalg sig gevaldigt.

    Greb er noget som der er mange forskellige meninger om, det som nogle mener er fantastisk er der andre som hader, bedste du kan gøre er at tage ind til en butik med et stort udvalg af greb og prøve dig frem, du kan være heldig du falder for de lidt billigere greb og modsat at det er de dyre som passer dig bedst men da greb har en meget stor betydning er det er dumt sted at være nærig hvis det er de dyre som passer dig bedst.:)


  • #6   23. jul 2014 Garden

    Er det på din mtb du får sovende hænder ?


  • #8   23. jul 2014 KCNC skum håndtag de ligger super godt i hånden og har ikke smuldret endnu smiley

  • #9   23. jul 2014 Har ikke selv prøvet dem men de slår jo på at skulle være ergonomiske.
    http://twentynineinches.com/2014/07/20/ergon-ge1-grips-quick-review/

    Kører selv med Esi grips


  • #11   23. jul 2014 Hvordan finder man ud af hvilket tykkelse man skal bruge?

  • #14   23. jul 2014 Det lyder dyrt.

  • #16   23. jul 2014 Jeg har Specialized Contour lockring grips. De er top dejlige! smiley
    De fåes også i en pigeudgave - hvad det så end er.


  • #18   24. jul 2014 GardenG

    Hvis din vægt/balance er for langt fremme så er det dine hænder og underarme som bærer den store vægt og det kan give de symptomer, de kan ofte løses ved at få justeret styr og frempind, er du en kvinde med lange ben og kort overkrop er det desværre en af de risikoer der er når og hvis man har fået en cykel som har for langt et overrør.

    Kan ikke sige om det er det som er problem ved dig da jeg ikke har set din position på cyklerne men jeg har set det mange gang og de fleste gange er det blevet fikset ved lidt justeringer.

    Cykelbranchen har været meget chauvinistiske ved at lave rammer til mænd og ikke til kvinder, det er der heldigvis gjort noget ved i de sidste par år smiley

    Greb tykkelse har også en betydning men en "normal" kvinde kører typisk med tynde greb, din hånd skal kunne lukke så meget sammen at du næsten når hele vejen rundt om styr (ca en eller 1,5cm mellem ring og lillefinger og håndflade når du holder om styr).


Kommentér på:
Nye håndtag MTB

Annonce