2.362 visninger
|
Oprettet:
Nye håndtag MTB {{forumTopicSubject}}
Ja de gamle håndtag er begyndt at smuldre og vil gerne have nogle med bedre comfort i da jeg vil til at cykle lidt landevej på den.
Er der nogle i kan anbefale?
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 31 Svar: 114
Specilizeed Body Geometry Contour en anden mulighed.
aug 2011
Emner: 1 Svar: 12
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 18 Svar: 1.420
Greb er noget som der er mange forskellige meninger om, det som nogle mener er fantastisk er der andre som hader, bedste du kan gøre er at tage ind til en butik med et stort udvalg af greb og prøve dig frem, du kan være heldig du falder for de lidt billigere greb og modsat at det er de dyre som passer dig bedst men da greb har en meget stor betydning er det er dumt sted at være nærig hvis det er de dyre som passer dig bedst.:)
sep 2011
Er det på din mtb du får sovende hænder ?
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 12 Cykler: 4 Emner: 61 Svar: 311
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 4 Emner: 4 Svar: 18
http://twentynineinches.com/2014/07/20/ergon-ge1-grips-quick-review/
Kører selv med Esi grips
nov 2009
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 14 Svar: 50
nov 2009
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 14 Svar: 50
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 368
De fåes også i en pigeudgave - hvad det så end er.
sep 2011
Hvis din vægt/balance er for langt fremme så er det dine hænder og underarme som bærer den store vægt og det kan give de symptomer, de kan ofte løses ved at få justeret styr og frempind, er du en kvinde med lange ben og kort overkrop er det desværre en af de risikoer der er når og hvis man har fået en cykel som har for langt et overrør.
Kan ikke sige om det er det som er problem ved dig da jeg ikke har set din position på cyklerne men jeg har set det mange gang og de fleste gange er det blevet fikset ved lidt justeringer.
Cykelbranchen har været meget chauvinistiske ved at lave rammer til mænd og ikke til kvinder, det er der heldigvis gjort noget ved i de sidste par år
Greb tykkelse har også en betydning men en "normal" kvinde kører typisk med tynde greb, din hånd skal kunne lukke så meget sammen at du næsten når hele vejen rundt om styr (ca en eller 1,5cm mellem ring og lillefinger og håndflade når du holder om styr).
Nye håndtag MTB