{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

MTB prison break - andre der var med? {{forumTopicSubject}}

Og hvad syntes i om det?

Var lidt ked af vejret, men det kan de jo ikke gøre for. Synes jeg brugte meget tid i de lave gear, for at trille gennem mudderet smiley

Det var mit første MTB løb, og jeg frygtede lidt at køre forkert, men den frygt blev gjort til skamme. Føler der var 100 procent styr på flagposter og markeringer ude på ruten. Ruten var en god blanding af det hele(omend ikke så teknisk).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MTB prison break - andre der var med?
  • #1   3. okt 2016 Traditionen tro var det rent mudderbad igen i år smiley
    Løbet er godt arrangeret, og der er godt styr på rutemarkering, og der er svingvagter alle de steder, det er nødvendigt. Ruten var 99% den samme som sidste år, og selvom de ikke kan gøre for at vejret var som det var, synes jeg de skulle have haft en plan B med hensyn til at få rytterne uden om det værste mudder.


  • #2   3. okt 2016 Netop af den grund har jeg valgt prison break fra. Deres såkaldte urban rute har ikke rigtigt noget der minder ret meget om urban over sig, og det er endt i mudder med mudder de sidste par år. Forrige år var det jo næsten vandcykel der var behov for visse steder, så det kan ikke komme som en overraskelse for dem at det er et problem.
    Lækkert markeret og godt arrangeret men gider simpelthen ikke kæmpe mig igennem så meget mudder.


Kommentér på:
MTB prison break - andre der var med?

Annonce