{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MTB prison break
  • #1   18. maj 2016 Det er ikke et teknisk svært løb. det er mest grusstier/veje meget lidt og ikke svært singletrail.
    Kørte selv marathon ruten i 2014 og var lukkecykel op urbanruten i 2015.
    hvis man er bare en lille smule øvet på en mountainbike kan man snildt melde sig på katagori 5. der kommer rigtig mange til dette løb som ikke har ret meget erfaring eller god form.
    Sidste år tog det langsommste mand lidt over 5 timer at kører de der 42 kilometer der er på urbanruten.


  • #2   18. maj 2016 Det er ikke teknisk, overhovedet.

  • #3   18. maj 2016 Tak for svar...burde nok have været en 5'er så, har jo alligevel også tid til at øve mig.

    Må se når deadline nærmer sig, om jeg skal have dem til at ændre det. Synes selv jeg skyder en OK fart rundt på sporene i marielund og ved Løverodde, og 5 timer kommer ihvertfald på ingen måde til at være min tid...:-)


  • #4   20. maj 2016 Prison Break er et sjovt og anderledes løb. Det er lavet så alle kan være med, stort set uanset form og udstyr. Ruten plejer at være meget god, med en blanding af spor (singletrack), transportstykker på asfalt, samt lidt urban bykørsel.

  • Thomas S
    Thomas S Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Svar: 49
    #5   23. maj 2016 De fleste danske løb er ikke særligt tekniske, specielt hvis du fokuserer på marathon distancerne.

Kommentér på:
MTB prison break

Annonce