{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tour de france/Rolf
  • #1   15. jul 2016 Rolf og Bjarne de konger af cykelsporten. Nu skal Bjarne bare lave et hold igen

  • Jacob A
    Jacob A Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 18
    #2   15. jul 2016 Rolf er Rolf. Han virker ikke så generende på mig.
    Men han bliver altid så underlig tavs når snakken falder på doping.. smiley



  • #3   15. jul 2016 Rolf er Ren!! smiley eller ik

  • #4   15. jul 2016 Han generer heller ikke mig. Ritter og Leth alene er sgu kedelige:). Jeg kan da godt høre at Rolf han taler om sig selv, men det er trods alt også derfra hans viden kommer.
    Syntes tit hans analyser er spot on, med lyst til at komme med disse analyser, trods mange fejl også:) - Men det er jo netop det herlige ved sporten.
    Ritter kan forholde sig journalistisk til cyklingen, Leth æstetisk.
    Jeg syntes de 3 er et perfekt match, hvor ingen kan undværres.


  • #5   15. jul 2016 Jeg kan sagtens undvære Rolf, fremfor Ritter og Leth.

  • #6   15. jul 2016 Rolf er in... De tre er en genial trio. Hvis man skal smide Rolf ud for at snakke for meget om sine erfaringer og oplevelser i sporten, så skal man vel også smide Leth ud for konstant at snakke om ost, vin og gamle slotsruiner. smiley
    Som Volpi siger, så har de tre hvert deres felt de kan være eksperter på.

    Men Per, lad mig gætte engang: Tilbage i midten af 90'erne syntes du også at Rolf var arrogant og smart at høre på, ikke?

    Det har altid været et problem for Rolf og han har altid haft janteloven imod sig. Rolf er af den italienske skole og er ikke bange for at indrømme at han rent faktisk er DK's mest vindende rytter og det passer bare ikke sammen med den danske mentalitet. Da han, Riis, Hamburger, Skibby og alle de andre blev kendte, var han allerede karrieremæssigt længst fremme og fuldt bevidst over hvad han kunne. Problemet var bare at han også sagde det højt og det har aldrig passet danskerne, som bedre kunne lide en rapkæftet joker eller en genert midtjyde der lod sig interviewe med enstavelses ord.


  • #7   16. jul 2016 Dan s - det er ganske rigtigt. Jeg syntes dog netop den optik trænger til at blive set på med større nuance.
    Jeg hører nemlig tale meget om sin egne erfaringer, blive SPURGT til egen karriere. Ikke for at tale om den isoleret, men for at trække viden og fakta derpå. Det vil jeg bestemt ikke undvære som seer.
    Så ja Rolf må tit stå på mål for selvfedme, men jeg syntes sgu nærmere folk skal stikke piben ind, istedet for at have så skide travlt med hvem der "forurener" deres livsverden og med meninger om hvordan andre skal være:).
    Ikke henvendt til nogen i tråden, vil jeg lige sige. Jeg anerkender fint at folk ikke kan Rolf, jeg blir bare træls når det blir for sort/hvidt.


  • Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #8   25. jul 2016 Må indrømme jeg har det svært med Rolf. På den ene side så var han en fantastisk cykelrytter med et gudsbenådet vinder instinkt, men nogen god kommunikator bliver han aldrig. Der synes jeg en type som Frank Høj er noget mere interessant og skarp at høre på.

  • #9   25. jul 2016 In..

    Og in med Brian Holm også smiley


  • #10   25. jul 2016 Jeg vil faktisk give Jan ret angående Frank Høj. Men jeg har svært ved at se ham som live-kommentator i Rolfs nuværende rolle.

    Og ja, Brian Holm kunne være sjov... Mest fordi han kalder en spade for en spade. smiley


Kommentér på:
tour de france/Rolf

Annonce