{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.078 visninger | Oprettet:

Rolf Sørensen og Dennis Ritter = MUTE! {{forumTopicSubject}}

Sikker som så mange andre valgte jeg at bruge en pæn del af min søndag eftermiddag på at se et cykelløb, hvor farten, cyklerne og formen er en lidt anden end jeg kender. Nemlig Liege-bastogne-Liege. Og tillykke, til vinder, som ikke behøves at nævnes, alle kender ham. Men hvorfor skal en så en så flot og overbevisende sejer ødelægges, af vores danske kommentator makkerpar. Andy havde ikke mere end et hul på 20 sek, før man kunne høre Rolf Sørensen få kuldegysninger og sige "Uha, jeg er lige nødt til at stå op Dennis" og Dennis Ritter blev ved med at spille op, og Rolf fortalte om dengang han var cykelrytter. Det er også ganske udemærket. Noget skal man jo diskutere, men på 3 år i træk! hører man Rolf Sørensen genopleve hans anden ungdom. For mit vedkommende kunne man ligeså godt sætte Lars Løkke og Helle Thorninge i kommentatorboksen, for hvad de to snakker om har ligeså meget relevans for cykelløbet som, det Rolf Sørensen og Dennis Ritter fyrer. De er på ingen måde dårligere kommentatere, men enten skal de vende plade de har spillet de sidste tre år nu, ellers også skal de finde en ny. Og det gælder ikke bare Liege, men også alle de andre cykelløb også dem Rolf ikke har kørt.
Så jeg er begyndt at slå lyden fra og skrue op for P3. Det virker ganske glimrende og cykelløb bliver en smugle mere afvekslende. Desværre virker det kun under Tour de France.

Men er jeg den eneste der er træt af at høre om dengang Rolf Sørensen var cykelrytter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rolf Sørensen og Dennis Ritter = MUTE!
  • #1   27. apr 2009 Nej, synes også de er ret latterlige i TDF især smiley

  • #2   27. apr 2009 Nej.. bestemt ikk, har det på samme måde.. har på fornemmelsen at Rolf er bange for at vi skal undervudere hans præstationer...
    F.eks. Under Paris-Robaix han fik det til at lyde somom de var ved at desarmere en bombe slef er pav'en ikk nem at køre på - absolut ikke.. men det var lidt overdrevet.


  • #3   27. apr 2009 jeg vil sige at hvis man sammenligner med f.eks. "leth og mader" er rolf og dennis altså ikke helt dårlige. Det kan godt være Jørgen leth ku fortælle om mange flotte slotte osv i frankrig men han sad jo og snakkede så meget om dem at han knap nok opdagede når der var nogen der kørte væk xD
    men til dem der syntes rolf og dennis er så dårlige kan man jo bare glæde sig til jørgens leth's comebacj til TDF =P


  • #4   27. apr 2009 Nu følger jeg slet ikke med i den der slags løb, men jeres beskrivelser er underholdende. Skulle i snuble over en godbid på youtube med denne slags kommentator snak, så smid venligt et link : )

  • #5   27. apr 2009 Jeg kan nu meget godt lide, at høre på Rolf og Ritter smiley

  • #6   27. apr 2009 Rolf Sørensen er genial smiley

  • #7   27. apr 2009 ja syntes også de gør det ganske udemærket.
    Rolf snakker godt nok nogen gange lige lidt for meget om hans egen karierre men ofte er det jo bare for at sætte se'erne ind i hvordan det føles at sidde dér hvor rytterne er smiley


  • #8   27. apr 2009 Mathias præcis !

    Og heller at han snakker om sin karierre end at høre ham snakke om slotte og p3 snakker som var det en fodbold kamp smiley


  • #9   27. apr 2009 Ifølge Rolf er han jo stadigvæk verdens bedste, han er lige så dum, at høre på som dengang han selv cyklede... Er 100 % ening ville næsten hellere høre Jørgen og Jørn snakke om franske oste, end høre Rolf blære sig. Hvilket er det eneste han dybest set gør...

  • #10   27. apr 2009 så slemt er det da heller ikke,!

  • #11   27. apr 2009 Det er rigtig nok ingen overgår jørgen og jørn men jeg tror ikke tv2 har råd til alt det sprut smiley

  • #12   28. apr 2009 jeg syns Rolf og Dennis er nogle af de bedste kommentator makkerpar vi har i dk

  • #14   28. apr 2009 klodse tøjet må være mere eller mindre slidt væk efter sådan en tur xD
    - spøg til side, syntes hvertfald også at dennis og rolf gør det godt, husk på at når rolf "blærer" sig med alle hans sejre plejer det som regel at være i sammenhæng med at han fortæller hvor ondt det gør at sidde der hvor de sidder smiley


  • #15   28. apr 2009 Dennis og Rolf er det bedste vi har at byde på som cykelkommentatorer i DK, når vi taler om klassikerne. Og alligevel virker det som om dette indlæg skal hagle Rolf ned.
    Ingen dansker kender forårsklassikerne bedre end Rolf og han er stadig den mest vindende rytter i DK, selv om han ikke er aktiv på cyklen mere.
    Når han taler om hans egne løb, må vi bare 'tage hatten af', for han har jo noget at have det i. Men en vís type mennesker får altid ondt i røven når andre omtaler egne bedrifter... længe leve Hjante loven.

    Tag engang til Italien og spørg en hvilken som helst om hvem danske Rolf Sørensen er og straks vil de kaste sig i støvet.

    Det er nok de færreste der er så opdaterede inden for sporten som Rolf.
    Han har kontakter over alt og ved stort set ALT hvad der rør sig, og det giver altså en god ballast som kommentator.


  • #16   28. apr 2009 Jeg synes de er meget gode ritter og rolf, og der er da ingen der ved mere om hvad han snakker om end rolf, og synes det er super spændende at høre om hans gamle dage og om hvordan han kender hver en gade og hvert et sving i hele eu (Har ikke set så forfærdeligt mange løb, så måske det er derfor jeg synes han er skøn endnu?).. Men til gengæld orker jeg ikke se de løb der kun er vist på eurosport, jeg har endnu ikke hørt en af deres kommtatorer udtale en cykelrytters navn rigtigt, det er helt galt smiley

  • #17   29. apr 2009 Inden i roser Rolf for meget for hans tekninske viden, skulle i høre ham kommentere mtb under OL, der stopper hans viden hvertfald.
    Men okay det er jo så også helt uden for hans område, så nok en større fejl fra producerens side.


  • #18   30. apr 2009 Teknisk viden og rolf? nej det hænger ikke sammen!!

    Sidste år under TDF fik rolf og ritter et spørgsmål om hvor mange gear der er på cyklerne, så svarer rolf, uhhåhh der er 2 foran og 8-9bagpå, nej men kan vist enda få op til 10 nu.

    Fair nok han ved noget om løbene, og har noget erfaring, men hvor meget er det lige han ved om cykler? Syntes ikke han kan svare ordentligt, når de får cykeltekniske spørgsmål.
    Også giver jeg de andre ret i at der er for meget pral.. Var i mange år noget træt af Leth, men nu syntes jeg det bliver fryd at få ham tilbage efter vi har haft Rolf.

    Leth nøjes da med at SKRIVE om sine "sejre".. hvis i forstår den smiley


  • #20   2. maj 2009 jo mads, sidste år kørte alle med 10-speed!:b
    - hvis de ikke kørte med grupper som ikke var på markedet endnu vel at mærke.


  • #22   3. maj 2009 hvorfor skulle de køre med andet end 10s ?

  • #23   3. maj 2009 Og 7-8s må da være helt henne i hampen ?

  • #24   3. maj 2009 Der VAR 9 speed med i Touren sidste år.
    Jeg så det godt nok ikke til linieløb, men på en enkeltstartcykel, der endda havde Ultegra forskifter... (o;

    - men hører det ikke til i et andet forum?!


Kommentér på:
Rolf Sørensen og Dennis Ritter = MUTE!

Annonce