{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.634 visninger | Oprettet:

Stærk cykellås... {{forumTopicSubject}}

Nogen der kender til en ordentlig "måtte-fåkké" af en lås som kan beskytte ens cykel ordenligt mod langfingrede subjekter der ikke kan kende forskel på dit og mit?

Vil gerne have en der tager tid at få over med en vinkel-sliber, som samtidig har en stærk låse-cylinder!!

<b>Forslag modtages med kyshånd!!</b>


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stærk cykellås...
  • #1   24. sep 2006 har sådan en her (link fjernet) og sådan en her http://www.abus.de/us/main.asp?ScreenLang=us&sid=401836574185818240920066266175132&select=0104b01&artikel=4003318229756 og jeg har en Micado Zeus (til 100000) og bor i odense og stiller den overalt i byen har aldrig oplevet noget med at der var nogle der prøvede at stjæle den
    skal lige siges at jeg bruger bøjlelåsen til at låse den fast til ting

    arbejder i en cykelforretning og vi sælger mange af bøjlelåsene og der kommer aldrig nogle af dem tilbage med at de har fået den stjålet så kan godt anbefales


  • #2   24. sep 2006 ja bøjlelåsen er sku god

  • #3   25. sep 2006 Ja, samme der skete for mig med min Zaskar ved teknisk skole i Århus! En morgen hvor jeg ikke lige fik den låst til stativet og så var den væk! Fandme nitte...

    Men jeg har også lidt overvejet en motorcykel-lås! Jeg tager ned i byen nu og kigger efter en, for min kæreste er lidt træt af at jeg altid tager min cykel med mig når jeg går ind nogen steder! Hun vil gerne have jeg kan slappe af når jeg er nede i byen med hende smiley Men cyklen har også sin faste plads ved mig i klassen i skolen og ved mit bord på tegnestuen. Det bliver der ikke lavet om på! smiley


  • #4   25. sep 2006 Købte denne:

    (link fjernet)

    Var sat ned til 699kr fra 999kr i Rolsted cykler ved Klostertorv i Århus, jeg fik en lidt længere model! Den virker både meget fleksibel og robust, og er testet for alle de ting jeg forlangte! smiley +Der er også lidt gods i den til evt selvforsvar, den vejer små 3kg!

    Så må vi se om jeg kan få min cykel i fred!


  • #6   26. sep 2006 Det vigtigste er vel at få en lås som forsikringsselskabet har godkendt... Hvis de ikke syntes at låsen er god nok får du ikke erstattet en rød reje hvis cyklen skulle blive stjålet...

  • #7   28. sep 2006 Der er skam tyve der har varevogne med hydrauliske klippere, og der er mange eksempler på direkte "raid" hvor tyve er taget ud i varevogne til skoler og universiteter og simpelthen fyldt dem med dyre cykler! Har også flere kammerater som har haft indbrud i kældre og garager hvor de så har fået stjålet deres cykler.

    Har også hørt om Østeuropæiske tyvebander som direkte er taget til Danmark for bla. at stjæle dyre cykler...

    Hvis folk virkelig vil have fat i ens cykel, så får de det nok også! Men hos mig bliver det ikke uden kamp!


  • #8   28. sep 2006 kender selv et par der har fået hevet deres cykler ind i varevogne lige foran næsen på dem, og derfor mener jeg at det er vigtigt at tage cyklen med ind overalt eller lade den blive hjemme hvis man ved at det ikke er muligt at stille den forsvarligt....


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 1
    #9   22. mar 2007 Hey alle
    Vil blot lige kommentere at jeg bruger en Abus Steel-o-flex 900 med kugle-led, som således ikke kan skæres over, da ledene vil bevæge sig hvis der bliver brugt et roterende værktøj derpå... - Brugte den til motorcykel førhen, men har fundet den meget anvendelig til cykel også... smiley


Kommentér på:
Stærk cykellås...

Annonce