{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lys på cyklen?
  • jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 495
    #1   23. dec 2016 hvis du kører spor, er det nødvendigt med lygter både på hjelm og styr.
    batteri til styr kan sættes op under sadlen, hjelmlampebatteri i baglommen/rygsæk


  • #2   23. dec 2016 Jeg har kun på hjelmen.
    Og batteripakken sidder også på hjelmen smiley
    Cykelhjelmen bliver lidt tung men det er ok syntes jeg.
    Min lygte er fra nitefighter - virkelig en god lygte med masser af lys syntes ikke det er nødvendigt med en på styret for mig.


  • #3   23. dec 2016 Lygte på både styr og hjelm.
    batteriet fra lygten på styret, sidder med velcro på stellet, og batteriet fra hjelmlygten ligger i rygsækken.
    Tip: Tag en gammel drikkedunk og skær toppen af "tuden", så kablet kan gå igennem. Så har du en beholder til batteriet.


  • #4   23. dec 2016 Jeg køre med en Xeccon Sogn 700 på styret, med batteripakken på stellet og en Xeccon Zeta 3200r på hjelmen, med batteripakken på ryglommerne i jakken.
    Synes det giver et rigtig godt og bredt lys! smiley


  • #5   23. dec 2016 Hjelm lys har jeg batteri i rygtasken....

    På styret i saddeltasken hvor ledninger er viklet omkring overrør.

    Jeg overvejer at anskaffe mig lygter uden ledninger og batterier til at sidde på styret.

    Strips er kodeordet og masser af dem smiley


  • #6   23. dec 2016 Kører Marselisborg med lygte på styret batteriet sidder også på styret

    Solarstorm 3 fra allbike


  • #7   23. dec 2016 To lygter er kun nødvendigt hvis du kører flere sammen. Kører du alene, er een lygte nok, og den skal sidde på hjelmen.
    (Og ja, jeg kører tit alene, osse når det er mørkt....)


  • Maller
    Maller Tilmeldt:
    aug 2013

    Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 190
    #8   25. dec 2016 Køb evt en uden ekstern batteripakke, Giant laver en på 800 lumens med USB opladning og den lyser rigeligt smiley

Kommentér på:
Lys på cyklen?

Annonce