{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Garmin cykelcomputere? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Nu ser jeg flere og flere, som har disse kanon fede cykelcomputere, og jeg har læst at de skulle have en masse fede funktioner.

Det som jeg synes der er fedt, det er, at der er GPS, Kadangsemåler, Stiningsprocenter og Højdemeter. Det er nogle af de ting, som jeg vildt godt kunne tænke mig.

Men er den så alle de penge værd? Lige nu har jeg en Sigma 1706 dTs tror jeg den hedder, og det er jo også en ganske fin computer, men jeg går så meget op i racercykling, og har cykelt BMX i 10 år, og opnåede at blive Danmarksmester og nr. 2 i Norden, og jeg vil gøre racercykling til en del af min hverdag resten af mit liv, så synes jeg det kunne være fedt med noget virkelig godt udstyr. Garmin computeren kan helt sikkert også en masse ting, som jeg ikke er bekendtgjort med endnu.

Men hvad synes i, taget i bragting af hvad der står ovenover? smiley

Og har faktisk lige et yderligere spørgsmål. Kan Garmin fx hvis man vil cykle fra Århus til Aalborg (kun et eksempel), kunne man så få den til at kører KUN på cykelstier, og kan man bestemme præcis hvilke veje hvis man planlægger hjemmefra?

Håber i vil hjælpe med seriøse svar, da jeg går meget op i min hobby/interesse!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Garmin cykelcomputere?
Kommentér på:
Garmin cykelcomputere?

Annonce