{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.697 visninger | Oprettet:

På tværs af USA {{forumTopicSubject}}

Hej CG,

Nu er jeg igang med at kaste mig hovedkulds ud i mit næste store projekt. Som nogle af jer ved, så cyklede jeg fra Hillerød til Cannes, Sydfrankrig i sommers. Har du ikke læst om turen - (link fjernet) .

Nu er jeg så kommet hjem, 4 måneders tid er gået og træningen er faldet meget, primært pga. arbejdspladsen har nærmest overtaget mig liv på det sidste. Men HVER eneste aften, når jeg ligger mig i min seng, så tænker jeg på turen i sommers. Så der går ikke længe før man tænker: "Hva' nu - hvad skal du nu?". Så er det jo bare at lægge 1 og 1 sammen og sige: "Hey, jeg tager den dobbelt tur på samme tid?!".

Som tænkt, som gjort - eller det der ;). Lige nu har jeg planer om at cykle på tværs af USA. Fra L.A til Miami. 5.300km. Det vil jeg gøre på 25 dage. Hvilket vil give 200km om dagen uden hviledage.

Ligesom til det sidste projekt, så skal der en masse ting til, før at dette kan realiseres. B.la. skal der bruges en person som vil køre en service bil - men jeg kunne også godt tænke mig at have en rytter eller to med denne gang.

Så det jeg egentlig søger herinde, udover opbakning til turen, er en person der kunne tænke sig at køre en service vogn eller deltage på cyklen. Derudover, skulle du have en kontakt, eller selv eje et firma, som kunne tænke sig at blive eksponeret i forbindelse med et event som dette, så skriv meget gerne!

Fyr løs ! smiley

/Kasper Bisgaard
(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  På tværs af USA
Kommentér på:
På tværs af USA

Annonce